جونیور کی خودش را با پرسپولیس وفق می‌دهد؟

سایت بدون – گابریل کالدرون با اظهارنظر اخیرش به آنهایی که امیدوار شده بودند تا پرسپولیس جونیور را به نحوی کنار بگذارد حرف آخر را زد و ناامیدشان کرد. کالدرون گفته جونیور را کنار نمی‌گذارد و منتظر است تا این بازیکن خودش را با شرایط تیم پرسپولیس وفق دهد. اما سؤال اینجاست که این پروسه چقدر زمان می‌برد و اصلاً چقدر می‌توانیم امیدوار باشیم که با سپری کردن این زمان بالاخره جونیور برای پرسپولیس بازیکن مفیدی خواهد شد یا نه.
وقتی کالدرون این مهاجم برزیلی را انتخاب کرد با وجود آمار ضعیفش در گلزنی مجبور بودیم به انتخاب او احترام گذاشته و امیدوار بمانیم که جونیور گره از کار خط حمله پرسپولیس باز می‌کند اما خیلی زود همه فهمیدند این مهاجم پتانسیل و توانایی این کار را ندارد و بدتر اینکه آنقدر ضعیف و کم‌توان است که به عنوان یک بازیکن متوسط و رزرو به درد بخور هم نمی‌توان روی او حساب کرد.
حالا سؤال بزرگ از کالدرون این است که بعد از گذشت یک ماه و نیم از حضور این بازیکن در ایران و پرسپولیس چقدر دیگر باید منتظر بمانیم تا استعداد او شکوفا شود؟ آیا در مورد بازیکنی که طی ۵-۴ بازی اخیر هیچ چیز دندانگیری نشان‌مان نداده و در مسائل مقدماتی مربوط به یک بازیکن ضعف دارد می‌توان امیدوار بود مرور زمان شرایطش را تغییر دهد؟
 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «دلنگ دلنگ»

سایت بدون – صدای زنگ شتر و هر زنگوله ای که به گردن حیوانات وصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *