حافظه گوشی خود را مدیریت کنید

https://www.apps2apk.com/wp-content/uploads/2016/01/Storage-Space-Premium-Apk.png
سایت بدون -اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که در کانال‌های متفاوتی عضویت دارید یا به عکاسی، ‌دیدن فیلم و کلیپ و… علاقه زیادی دارید احتمالاً همیشه با معضل کم بودن حافظه گوشی‌تان مواجه هستید. گاه خریداری کارت حافظه هم فایده چندانی ندارد و باز هم مشکل شما پابرجا باقی می‌ماند. اینجاست که به یک نرم افزار مشخص نیاز دارید تا حافظه گوشی شما را مدیریت کند.
یکی از بهترین نمونه‌ها،  اپلیکیشنStorage Space Premium است که می‌تواند به شما هشدار دهد حافظه گوشی‌تان در حال پر شدن است و کمی در انباشت اطلاعات احتیاط کنید. این نرم افزار برای مدیریت حافظه گوشی و تبلت‌های مجهز به سیستم عامل اندروید بسیار مناسب و کارآمد است.
در این نرم افزار می‌توانید حافظه داخلی و خارجی را با امکانات و ویژگی‌های بیشتری مدیریت کرده و در نهایت حافظه بیشتری را برای استفاده در اختیار داشته باشید. این نرم افزار با دقت بالا نشان می‌دهد که چه مقدار از فضای شما اشغال شده و چه مقدار قابل استفاده است. از ویژگی‌های اپلیکیشن مدیریت حافظه Storage Space Premium می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این نرم افزار، فضای اشغال شده را برای شما نمایش می‌دهد و در کنار آن، می‌توانید فضای باقیمانده برای استفاده را نیز ببینید و از آن مطلع شوید. گاه با اینکه تصور می‌کنید فایل زیادی روی گوشی اندرویدی خود ندارید، حافظه شما پر نشان داده می‌شود، چرا که برخی فایل‌های مخفی وجود دارند که بخش زیادی از حافظه گوشی شما را اشغال می‌کنند. شناسایی چنین فایل‌هایی یکی دیگر از توانمند‌ی‌های این اپلیکیشن محسوب می‌شود. این نرم افزار که با انواع گوشی و تبلت اندرویدی سازگار است می‌تواند فایل‌ها را به تفکیک نمایش دهد و می‌توانید براحتی فایل‌های غیرضروری‌تان را پاک کنید تا حجم بیشتری در اختیار داشته باشید. کاربران می‌توانند این نرم افزار را از فروشگاه‌های اپ به‌صورت رایگان بارگذاری کنند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «کله اش بوی قرمه سبزی می دهد»

سایت بدون – درباره این ضرب المثل دو ریشه ذکر شده است در ریشه اول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *