حتی سوپرمن هم می‌خواهد جیمز باند شود!

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: هنری کویل پیش از آنکه در لباس سوپرمن ظاهر شود، نقش جیمزباند و مامور ۰۰۷ را به دنیل کریگ باخت.

هنری کویل که این روزها برای نقش آفرینی در نقش سوپرمن شناخته می‌شود، ۱۵ سال پیش قرار بود  نقش جیمزباند را بازی کند که دنیل کریگ برای آن نقش انتخاب شد. حالا بعد از آنکه دنیل کریگ در پنج فیلم نقش این مامور انگلیسی را بازی کرده و باید با نقش جیمزباند خداحافظی کند، کویل می‌گوید که هنوز هم برای نقش جیمزباند حاضر است.

او در مصاحبه‌ای با GQ در مورد فیلم جدیدش به نام «انولا هولمز» صحبت کرد و در این مصاحبه از او در مورد موفقیت کریگ در نقش جیمزباند پرسیده شد. او در سن ۲۲ سالگی برای نقش جیمزباند تست بازیگری داده بود. تهیه کنندگان این فیلم قصد داشتند بعد از فیلم سینمایی «یک روز دیگر بمیر» با بازی پیرس بروزنان، فیلم سینمایی جیمزباند را ریبوت کنند و کویل برای باند جوان در نظر گرفته شده بود. اما مارتین کمپل، کارگردان فیلم معتقد بود که او برای این نقش از نظر جسمانی مناسب نیست.

«زمانی برای مردن نیست»، جدیدترین فیلم از شخصیت جیمزباند است و آخرین نقش آفرینی دنیل کریگ در لباس این نقش خواهد بود. به همین خاطر در روزهای اخیر، شایعاتی در مورد جایگزین وی مطرح شده است و نام تام هاردی بیش از همه به گوش می‌رسد. کویل تاکنون در فیلم‌های مطرحی مثل «مرد پولادین» و «ماموریت:غیرممکن-فالوت» بازی کرده  و عده زیادی او را مناسب هفتمین فردی که جیمزباند سینما می‌شود، می‌دانند.

او در این باره می‌گوید: اگر تهیه کنندگان این فیلم علاقه‌ای به انتخاب من داشته باشند بدون تعلل این فرصت را می‌پذیرم. اکنون هیچ چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما بله من دوست دارم نقش جیمزباند را بازی کنم و برایم بسیار مهیج خواهد بود.

گفتنی است فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمزباند در ۲۰ نوامبر اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *