خبرهای خوب برای هواداران استقلال/قایدی می‌ماند، شیخ می‌آید

سایت بدون- طی روزهای گذشته و بعد از اینکه هافبک کروات استقلالی‌ها قراردادش را با این باشگاه به صورت یک‌طرفه فسخ کرد، شایعه فسخ یک‌طرفه شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی باشگاه استقلال نیز زبان به زبان چرخیده و روز گذشته در برخی رسانه‌ها پررنگ‌تر از همیشه بازتاب پیدا کرد. این درحالی است که کانال رسمی باشگاه استقلال به مراتب در این خصوص طی روزهای گذشته به اطلاع‌رسانی پرداخته و در همان ابتدا اعلام کرد که مطالبات دیاباته به مبلغ ۳۱۵ هزار دلار به وی پرداخت شده و او باید تحت قرارداد سال دوم با استقلال، خود را به تهران رسانده و در تمرینات شرکت کند. با این حال روز گذشته اخباری مبنی‌بر فسخ قرارداد با دیاباته دوباره منتشر شد.
این درحالی است که مددی، سرپرست باشگاه استقلال نیز روز گذشته در گفت‌وگویی اعلام کرد که مقدمات بازگشت دیاباته فراهم شده و مطالبات او هم به حسابش واریز شده است. دیاباته هم منتظر است تا مجوز خروج از فرانسه‌اش صادر شود. اگر این اتفاق رخ دهد، دیاباته فردا بعد از ظهر راهی دوحه می‌شود و از آنجا به تهران می‌آید.
یک عضو هیات‌مدیره استقلال درخصوص این شایعه به «فرهیختگان» گفت: «به هیچ عنوان اخباری که درباره شیخ مطرح می‌شود درست نیست و اصلا چنین چیزی صحت ندارد و پول واریزی به حساب او نشسته و وکیل این بازیکن نیز تایید وصول مبلغ را به باشگاه داده و مشکلی در این خصوص نیست. رسید دریافت پرداخت مطالبات دیاباته در باشگاه است و دیروز هم پیگیر دریافت ویزای شیخ بودیم تا این بازیکن هم هرچه سریع‌تر به تمرینات استقلال اضافه شود.»

 قایدی مشتری ندارد؟

از بین مثلث خط حمله استقلال یعنی دیاباته، قایدی و مطهری فقط این سومی یعنی امیرارسلان مطهری است که به خاطر داشتن قرارداد دو ساله، حضورش در فصل آینده در جمع آبی‌پوشان قطعی است اما با وجود اینکه دیاباته و قایدی هم همچنان قرارداد دارند ولی به خاطر برخی مشکلات ازجمله پرداخت‌های ارزی و تامین اعتبار برای آبی‌پوشان صحبت از خداحافظی این دو بازیکن به گوش می‌رسد.
قبل‌تر درخصوص آخرین شرایط دیاباته توضیحات لازم را دادیم اما نگرانی‌های هواداران آبی فقط به این مهاجم ختم شده و طی روزهای گذشته بارها صحبت از فروش قایدی نیز به گوش رسید، اما نکته قابل توجه اینکه به نظر می‌رسید درخصوص ترانسفر این مهاجم کوتاه قامت و سرعتی، قبلا سعادتمند با قطری‌ها رایزنی‌ها و مذاکرات لازم را برای فروش او انجام داده و از طریق مهدی نوروزی به‌عنوان معاون اقتصادی کارها را دنبال می‌کرد، اما بعد از برکناری سعادتمند از مدیرعاملی استقلال، زمانی که هیات‌مدیره آبی‌ها متوجه این اقدام سعادتمند شدند صراحتا اعلام کردند این موضوع فعلا به مصلحت استقلال و هوادارانش نیست چون امسال این تیم جام می‌خواهد و باید با حفظ شاکله، تیم به موفقیت برسد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *