خبر خوش رئیس جمهور درباره واگذاری یک میلیون مسکن

خبر خوش رئیس جمهور درباره واگذاری یک میلیون مسکن

رئیس جمهور گفت: ما امروز می‌دانیم مردم ما در زمینه مسکن و اجاره بها دچار مشکل هستند. در مجموع در کشور ما حدود ۳۰ درصد مردم مستاجرند یعنی مالک خانه نیستند، ۷۰ درصد مردم مالک خانه هستند و ۳۰ درصد مالک خانه نیستند.

سایت بدون ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات طرح‌های زیربنایی ملی در حوزه راه و شهرسازی در استان‌های البرز، ایلام و مازندران گفت: در این مقطع زمانی که ما قرار گرفته‌ایم مساله مسکن جزو اولویت‌های دولت قرار گرفته است. البته مساله مسکن همیشه مهم بوده است. ما از آغاز دولت یازدهم تاکنون همه طرح‌های نیمه‌تمام باقیمانده مسکن، حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی را تکمیل و افتتاح کردیم در اختیار مردم قرار دادیم 

روحانی گفت: در دولت دوازدهم مجموعاً وزیر راه و مسکن و شهرسازی به مردم قول داده، در طول دولت دوازدهم مخصوصاً سال گذشته، امسال و تا پایان دولت در سال آینده، حدود یک میلیون واحد مسکونی را در اختیار مردم قرار دهد.  

رییس جمهوری تاکید کرد: ما امروز می‌دانیم مردم ما در زمینه مسکن و اجاره بها دچار مشکل هستند. در مجموع در کشور ما حدود ۳۰ درصد مردم مستاجرند یعنی مالک خانه نیستند، ۷۰ درصد مردم مالک خانه هستند و ۳۰ درصد مالک خانه نیستند.

روحانی افزود: البته در استان‌ها این موضوع فرق می‌کند. در استان تهران مستأجری بیشتر است و در شهر تهران، رقم قابل ملاحظه است اما در مجموع این جزو کالای اساسی برای زندگی مردم است مسکن جزو کالاهای اساسی است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *