خداحافظی غم‌انگیز لبرون جیمز با کوبی برایانت

ستاره لس آنجلس لیکرز یک روز پس از درگذشت اسطوره بسکتبال NBA سکوتش را شکست.

سایت بدون – لبرون جیمز پس از مرگ کوبی برایانت سکوتش را شکست. بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز یک روز پس از سقوط هلی‌کوپتری که ستاره سابق NBA در آن حضور داشت، پیامی را در رابطه با این حادثه تلخ در شبکه های اجتماعی نوشت.

جیمز مانند دیگر بازیکنان لیکرز تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفت. تیمش در بازی که او توانست از رکورد برایانت پیشی بگیرد مغلوب فیلادلفیا شد. ستاره لیکرز سومین بازیکن امتیازآور تاریخ NBA لقب گرفت. ویدئویی که از جیمز پس از اعلام درگذشت برایانت منتشر شد همه را تحت تاثیر قرارداد. او در فرودگاه حضور داشت و در حالی که به تنهایی راه می رفت برای از دست دادن یکی از بهترین هم تیمی هایش اشک می ریخت.

بازیکن لیکرز در اینستاگرامش نوشت:

“آماده این کار نیستم اما باید آن را انجام بدهم. مردم، من اینجا نشستم و تلاش می‌کنم چیزی در این پست بنویسم اما هر بار که تلاش می‌کنم شروع می‌کنم به اشک ریختن و فکر کردن به تو، جیجی (جیانا دختر برایانت که به همراه پدرش در سانحه هوایی یکشنبه جان باخت)، دوستی  و رابطه صمیمانه مان.

من صبح یک‌شنبه صدای تو را شنیدم، زمانی که در حال ترک فیلادلفیا بودیم تا به لس آنجلس برگردیم. هرگز تصور نمی‌کردم ، حتی برای یک لحظه که آن آخرین مکالمه‌مان باشد. برادرم قلب من به درد آمده است و ویران شده‌ام.

عمو، دوستت دارم. قلب من با ونسا و دخترانت است. قول می‌دهم که راه تو را پیش بروم. برای ما خیلی عزیز هستی به خصوص برای هواداران لیکرز. در این شرایط سخت باید به راه خود ادامه دهم. لطفا از آسمان از قدرتت به من بده و از من مراقبت کن. تو با ما هستی!

دوست دارم چیزهای بیشتری بگویم اما نمی‌توانم. خیلی سخت است و دیگر نمی توانم. تا بعد که دوباره همدیگر را ببینیم، برادر!”

این پست به همراه تصاویری از جیمز و برایانت بود که در تیم ملی آمریکا و NBA همبازی بودند. آخرین تصویر به توئیت برایانت اختصاص داشت که در آن به جیمز به خاطر رکورد جدیدش تبریک گفته بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *