خیال همه راحت /«۹۰» امشب پخش می‌شود

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1397/06/13/1397061311232255015252144.jpg

سایت بدون -پس از کش و قوس های فراوانی که بر سر پخش شدن یا نشدن برنامه «۹۰» وجود داشت، این برنامه از ساعت ۲۳ امشب روی آنتن زنده شبکه ۳ می رود.
برنامه‌ای که هفته گذشته روی آنتن نرفت و جنجال زیادی را به همراه داشت. در حالی که به نظر می‌رسید از این هفته همه چیز به حالت عادی بازگردد یک شایعه عجیب که بعد از ظهر شنبه منتشر شد، یک بار دیگر، دوستداران فوتبال و برنامه «۹۰» را به فکر فرو برد.  اگر دلیل پخش نشدن برنامه «۹۰» در هفته گذشته، پخش مستقیم یک بازی ملی (اسپانیا و انگلیس) بود، این بار شایعه حکایت از پخش مستقیم یک بازی باشگاهی داشت (آرسنال و لسترسیتی). البته قرار گرفتن پخش این بازی در کنداکتور شبکه ورزش، شایعه منتشر شده را از بین برد.
با وجود این، حتی نزدیکان عادل فردوسی‌پور هم، روز گذشته با قطعیت از پخش برنامه فرداشب صحبت نمی‌کردند. یکی از عوامل برنامه که نمی‌خواست نامش فاش شود، به «ایران» گفت: «هنوز که چیزی به ما مبنی بر اینکه روی آنتن نمی‌رویم، نگفته‌اند. تمام آیتم‌ها تهیه شده است.» با مراجعه به سایت شبکه ۳ سیما و جدول پخش برنامه‌ها هم نمی‌شد با قطعیت خبر از پخش یا پخش نشدن این برنامه داد.  به این دلیل که آنچه قابل مشاهده بود، جدول پخش برنامه‌ها تا ۵:۵۸ دقیقه صبح با برنامه‌ای به نام «موسیقی و تصویر» بود. در این میان، روابط‌ عمومی شبکه سه سیما اعلام کرد به دلیل پخش مستقیم مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان که از ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود، مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» مجموعه بعد از اخبار شبانگاهی، ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.  این اتفاق در حالی می‌افتد که در زمان‌های ضروری که کنداکتور شبکه سه فشرده‌تر می‌شد، سریال شبانه حذف و به جای آن ۹۰ در زمان معمول خود روی آنتن می‌رفت اما پخش دلدادگان پس از مسابقات کشتی، نشان دهنده آن است که برنامه‌های دیگر برای مدیران شبکه ۳ اولویت بیشتری نسبت به برنامه ۹۰ دارند.  حالا هم با توجه به برگزاری بازی دوستانه تیم ملی برابر بولیوی در روز سه‌شنبه گذشته و پس از آن برگزاری بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و پرداختن به بازی پرسپولیس و السد که سه‌شنبه برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد که این برنامه هم روال معمول خود را طی خواهد کرد و به مرور اتفاقات رخ داده در فوتبال ایران خواهد پرداخت ضمن این که یکی از آیتم های این برنامه در ارتباط با تخلف در اعزام بازیکنان نوجوان به گرجستان است. با این حال، چیزی که وجود دارد این است  که اختلاف‌ها میان علی فروغی، مدیر شبکه ۳ و عادل نیز همچنان وجود دارد و باید دید در آینده چه شرایطی برای پخش این برنامه پرطرفدار وجود خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آش و لاش»

سایت بدون – آش یک ماده غذایی است که همه اجزای آن از هم جدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *