درخشش طارمی مورد توجه پرتغالی‌ها

درخشش طارمی مورد توجه پرتغالی‌ها

عملکرد درخشان مهدی طارمی بازتاب زیادی در کشور پرتغال داشته است.

سایت بدون –  درخشش طارمی در پورتو در ماه های اخیر بسیار مورد توجه رسانه های پرتغالی قرار گرفته و روزنامه معروف آبولا هم به تعریف و تمجید از مهدی طارمی پرداخت. این نشریه نوشت: طارمی روز به روز بهتر می‌شود و از زمانی که در ترکیب ۱۱ نفره کونسیسائو قرار گرفته باعث پیشرفت پورتو شده است.او به شرایط تعویض احترام می‌گذاشت و اکنون توانسته به یکی از خوب‌های پورتو لقب گیرد.

کونسیسائو سرمربی پورتو هم از عملکرد طارمی رضایت داد. او در اظهار نظر اخیر خود گفت: با لذت تمام به پیشرفت مهدی طارمی نگاه می کنم زیرا این درست بودن تصمیمات من را هم اثبات می کند. البته این دلیلی نیست که من به دنبالش باشم و مهم ترین چیز این است که او بهترین بازی خود را به نمایش می گذارد. طارمی بازیکنی بود که بیشترین دوندگی را در مسابقه قبلی داشت اما این باعث نشد که خطرناک بودن خود و به ثمر رساندن گل را متوقف کند.

ویتور دروازه بان ریوآوه که فصل گذشته هم بازی مهدی طارمی بود در ابتدای فصل به تمجید از طارمی پرداخت و گفت: در جلسات تمرینی رقابت خوبی با طارمی داشتم. او تمام کننده خیلی خوبی است و هنگام خارج کردن دروازه بان از بازی بسیار خونسرد است. بی دلیل نبود که پورتو این بازیکن را جذب کرد. مطمئنم طارمی عملکرد خوبی در پورتو خواهد داشت.طارمی بسیار فروتن و آرام است. او زیاد صحبت نمی‌کند اما قلب بزرگی دارد. این بازیکن روی کار خودش متمرکز است. هرکسی طارمی را نشناسد فکر می‌کند خیلی مغرور است. من هم وقتی اولین بار او را ملاقات کردم این احساس را داشتم ولی این سبک و ویژگی او است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *