دردسر لیدی گاگا برای بردلی کوپر

سایت بدون -اخیرا برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌طرز گسترده‌ای از عشق لیدی گاگا به بردلی کوپر صحبت می‌کنند. برادلی کوپر که خود ازدواج کرده و یک دختر نیز دارد اخیرا فیلمی در مقام کارگردان و هنرپیشه با حضور لیدی گاگا ساخته است.
فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» در اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد، اما طرفداران این فیلم هنوز در مورد عشق بردلی کوپر و لیدی گاگا سخن می‌گویند که به‌دنبال دوستی نزدیک آنها در خارج از دنیای فیلم رخ داده است. لیدی گاگا پس از چند ماه نامزدی با کریستین کارینو اعلام کرد که این دو از یکدیگر جدا شده‌اند و به همین دلیل بسیاری بر این باورند که عشق به بردلی کوپر نقش غیر قابل انکاری در جدایی این دو داشته است و به‌زودی باید شاهد اعلام رسمی رابطه این دو بود.
با وجود این، طرفداران لیدی گاگا و بردلی کوپر خیلی زود شروع به انتشار پست‌هایی در مورد علت این جدایی کردند و بسیاری نقش کوپر ۴۴ساله را در این امر برجسته کردند؛ بازیگر و کارگردانی که این روزها با یک سوپر مدل روسی به نام آیرینا شایک در رابطه است. قابل انکار نیست که کوپر و گاگا که اکنون درحال تبلیغ برای فیلمشان هستند، در داستان فیلم یک رابطه بسیار محسوس را برقرار کرده‌اند. این نخستین‌باری نیست که طرفداران «ستاره‌ای متولد شده است» در مورد رابطه عاشقانه بازیگران اصلی آن سخن می‌گویند. هفته گذشته، لیدی گاگا تصویری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و طرفدارانش خیلی زود به سراغ تعبیر و تفسیر آن رفتند. این تصویر که از یک تتو است یک رشته نت موسیقی است که گفته می‌شود اسم «گاگا» را نشان می‌دهد، اما برخی دیگر نیز می‌گویند که از دیدگاهی دیگر می‌توان این تتو را نماد ترکیب حروف BCBC دانست که به حروف اول اسم و فامیل بردلی کوپر اشاره دارد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «دلنگ دلنگ»

سایت بدون – صدای زنگ شتر و هر زنگوله ای که به گردن حیوانات وصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *