دیدنی های ایران/آبگرم لاویج در جنگل کشپِل را حتما ببینید


در استان مازندران و شهرستان نور در نزدیکی چمستان، آبگرم کم‌نظیری به نام «لاویج» میان درختان پارک جنگلی هزار رنگ کشپِل در پاییز قرار گرفته است.
تاسیسات آبگرم به صورت دوش‌های خصوصی و وان عمومی در مقایسه با بسیاری از آبگرم‌های مشابه از نظر شرایط بهداشتی در وضع بهتری است و تجربه خوبی از آبتنی در آبگرم نصیبتان خواهد کرد. روستای ییلاقی «لاویج»، یکی دیگر از نقاط دیدنی و جذاب این منطقه است که از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است. جاده چمستان به لاویج از پارک جنگلی کشپل می‌گذرد و از میان جنگل عبور می‌کند، به همین دلیل فضای دلپذیری برای گردشگران فراهم می‌‌کند و هر سال مسافران زیادی را به این منطقه می‌کشاند. امکانات اقامتی و سوئیت‌های متعددی هم در منطقه به خدمات‌دهی مشغول‌اند. اگر پتو، کیسه خواب، لباس گرم و چادر مسافرتی هم همراه داشته باشید می‌توانید شب را در مناطق جنگلی نزدیک به آبگرم در چادر بگذرانید.
• مسیر: روستای ییلاقی لاویج در ۱۸ کیلومتری جنوب چمستان میان دره‌های جنگلی و زیبای البرز قرار دارد. در بدو ورود به چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب از جاده اصلی منشعب می‌شود که با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم خواهد ‌شد

 

 

لطفا با لمس عکس زیر عضو کانال تلگرامی بدون شوید

Image result for telegram

 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *