دینامیت پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر را آن لاین ببینید


فیلم «دینامیت» که در سینماها بیش از ۵۸ میلیارد تومان فروش داشت، از امروز به صورت آنلاین اکران می‌شود.

به گزارش ایسنا، با آغاز اکران فیلم‌های نوروزی، نمایش فیلم‌هایی که در سینماها روی پرده بودند تمام شده و برخی از آن‌ها راهی اکران آنلاین شده‌اند.

فیلم «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی که از دی ماه ۱۴۰۰ روی پرده بود و دو میلیارد تومان هم در سینماها فروش داشت، مدتی است در VODها اکران می‌شود. در این فیلم مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، مجید صالحی، لیندا کیانی، محمد نادری، امید روحانی، حمیدرضا نعیمی، آتش تقی‌پور بازی کرده‌اند.

فیلم «اتومبیل» هم به تازگی در سامانه‌های اینترنتی اکران خود را آغاز کرده است. در این فیلم به کارگردانی علی میری رامشه، اکبر عبدی، مهدی کوشکی، ارسلان قاسمی، سحر قریشی،علیرام نورایی، نیما شاهرخ شاهی، امیر غفارمنش، شهرزاد کمال‌زاده و آزیتا ترکاشوند حضور داشته‌اند.

کمدی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی نیز از امروز ۲۸ اسفندماه اکران آنلاین می‌شود.

در این فیلم، احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، محسن کیایی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی و امید روحانی بازی کرده‌اند.

فیلم «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی و با بازی فرشته صدر عرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی‌زادگان، علی کیان ارثی، ترنم کاظمی، بهرنگ علوی و یوسف تیموری دیگر فیلم اکران آنلاین VODهاست.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *