رابطه مایک تایسون با کارتون تام جری


بادیگارد سابق مایک تایسون می‌گوید قهرمان سابق جهان در جلسات تمرین خیلی بی‌رحمانه رقبای تمرینی خود را به سرعت شکست می‌داده تا به موقع به خانه برسد و کارتون تام و جری را تماشا کند. تایسون یکی از ترسناک‌ترین بوکسورهای زمان خودش بود و وقتی در ۲۰ سالگی عنوان قهرمانی را از شورای جهانی بوکس به دست آورد، جوان‌ترین قهرمان جهان لقب گرفت.
«مایک آهنین» همچنین قهرمان بلامنازع دوره خودش شد هرچند در رینگ و بیرون آن با جنجال‌های زیادی همراه بود. او در سال ۲۰۰۵ بعد از شکست‌های متعدد برابر کوین مک براید و دنی ویلیامز به طور رسمی اعلام بازنشستگی کرد.
حالا رودی گونزالس، بادیگارد سابق او از عزم و اراده او در تمرین و علاقه‌اش به کارتون تام و جری صحبت کرده: «وقتی در لاس وگاس بودیم از ساعت ۱۲ ظهر تا پنج عصر تمرین می‌کرد. قبل از شروع مسابقات تمرینی خیلی مهربان بود و از رقبایش می‌پرسید: حالت چطور است؟ خانواده‌ات خوب هستند؟ اما در کمتر از یک ساعت هر پنج نفر را ناک اوت می‌کرد. یک روز از او پرسیدم: رئیس، من گیج شده‌ام، مگر قرار نبود در این مسابقات روی تکنیک‌ها کار کنی؟ او هم جواب می‌داد اگر ادامه دهیم، تام و جری را از دست می‌دهم.»
تایسون سال گذشته به رینگ بوکس برگشت و یک مبارزه هشت رانده نمایشی با روی جونز جونیور برگزار کرد؛ گفته می‌شود ماه آینده دوباره در یک مبارزه شرکت می‌کند.
گونزالس ادامه داد بوکسورهای دیگر حاضر در باشگاه از تایسون وحشت پیدا می‌کردند وقتی ضربات سنگین او را به کیسه می‌دیدند: «خودم می‌دیدم بعضی از آنها می‌گویند مهم نیست چقدر پول به ما می‌دهی ما حاضر نیستیم جان خودمان را به خطر بیندازیم. بعد هم بساطشان را جمع می‌کردند و می‌رفتند.»
تایسون با کمک مربی‌اش کاز دی آماتو به سبک خاصی کشتی می‌گرفت و اگرچه مربی یک سال قبل از قهرمانی تایسون درگذشت، به خاطر اینکه توانست «فرانکنشتاین بوکس» را به وجود آورد، مورد تحسین همه قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *