رفیق برانکو، سرمربی پارس جنوبی جم شد

هومن افاضلی که رابطه نزدیکی با سرمربی سابق پرسپولیس دارد سکان هدایت پارس جنوبی جم را عهده دار شد.

سایت بدون – پس از آنکه مدیران پارس جنوبی در آخرین هفته‌های نیم فصل اول خبر از پرداخت تعهدات باشگاه طبق قراردادها و انتخاب سرمربی تیم را داده بودند و بعد از آنکه قبل از آخرین بازی نیم فصل تیم مقابل تیم پیکان ۵٠ درصد قراردادها را پرداختند و در روزهایی که تیم‌های لیگ برتر با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند، مدیران پارس جنوبی وعده‌های خود را عملی کردند و شامگاه امروز (شنبه ٧ دیماه) با قراردادی رسما هومن افاضلی را به عنوان سرمربی تیم پارس جنوبی جم معرفی کردند.
هومن افاضلی پس از پایان دوران فوتبال خود عازم کشور انگلستان شد و پیشرفته‌ترین دوره‌های مربیگری را در این کشور پشت سرگذاشت.
او دستیاری مربیان به نامی همچون بلازویچ، برانکو و علی دایی را در کارنامه داشت و در تیم‌های لیگ برتری صبا، نفت تهران، استیل آذین و تیم ملّی امید به عنوان سرمربی به فعالیت مشغول بوده است.
مدیرعامل پارس جنوبی جم پس از عقد قرارداد با این سرمربی گفت: تلاش ما کسب رضایت هوادارن است که این مهم با تلاش برای رسیدن به نتایج درخشان در نیم فصل دوم محقق خواهد شد.
مراد مرادی افزود: تلاش مجموعه پارس جنوبی و باشگاه ساختن تیمی است که بتواند برای مردم شریف شهر جم و استان بوشهر افتخار آفرینی کند.
سرمربی جدید تیم پارس جنوبی جم نیز ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد مهندس موسوی و مرادی و مجموعه پارس جنوبی جم گفت: باعث افتخار است در شهری که مردمش عاشق فوتبال هستند کار کنم و با همراهی همه مجموعه‌ها خصوصا هوادارن دوست داشتنی پارس جنوبی جم بتوانیم موفقیت‌های زیادی کسب کنیم.

۲۵۶

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «باد به گلو انداختن»

سایت بدون – آدم ها وقتی می خواهند از موضع بالا صحبت کنند یا کسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *