رود گولیت و آلن شیرر می گویند/ هیچ سوتفاهمی نبود، ساری سرمربی چلسی در مورد کپا سیاستمدارانه حرف می زند

سایت بدون – یکی از عجیب ترین اتفاق های فوتبال شب گذشته رخ داد، یک دروازه بان بود که نمی خواست از بازی خارج شود و نشد. ماجرا از آنجا آغاز شد که در جریان دیدار دو تیم چلسی و منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه، در اواخر وقت اضافه بازی داور چهارم به کنار زمین آمد و تابلوی تعویض را بالا برد. از اعداد روی تابلو مشخص بود که کپا باید از بازی بیرون رفته و جای خود را به ویلی کابایرو بسپارد. اما کپا با اشارات دست گفت که از بازی بیرون نخواهد رفت و از کابایرو خواست به روی نیمکت برگردد. ساری، سرمربی چلسی در این لحظات از عصبانیت در حال انفجار بود و نمی‌توانست سرپیچی کپا از دستوراتش را باور کند. در نهایت کپا از زمین بیرون نرفت و بازی با حضور او ادامه پیدا کرد.

پس از بازی هم ساری و هم کپا این ماجرا را سوتفاهم خواندند و اشتباهی که در مصدوم دانستن دروازه چلسی که گرانترین دروازه بان جهان محسوب می شود اما آلن شیرر و رودگولیت دو ستاره سابق فوتبال جهان این مساله را سوتفاهم نمی دانند

آلن شیرر در برنامه مچ آو دی گفت:« من فکر می کنم همه چیز را می شود در واکنش های سازی دید، او کاملا برزخی و عصبانی بود،من فکر نمی نمی کنم که سوتفاهمی در کار بود ، او می خواهد یک دلیل بهانه ای برای سرپیچی بازیکنش داشته باشد.»

رود گولیت که سابقه سرمربیگری چلسی را دارد هم می گوید:« همه می دانند چه اتفاقی رخ داده ؛این جواب تنها یک پاسخ سیاستمدرانه است برای روز نامه ها وگرنه هیچ کس اینجا شک ندارد که ماجرا چه بود.»

منبع :دیلی میل

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *