زیدان در رئال مادرید می‌ماند؟ فعلاً!


سایت بدون
– زیدان فعلاً در خطر اخراج از رئال مادرید قرار ندارد. شکست فاجعه‌بار مقابل تیم دسته‌سومی آلکویانو در جام حذفی و حذف از سوپرجام به دست اتلتیک بیلبائو باعث شده وجهه زیدان در باشگاه ویران شود. با این حال، به نوشته منابع متعدد، او با آنکه بدترین هفته خود در ماه‌های اخیر را پشت سر گذاشته، در این روزها اخراج نمی‌شود.
رئال به دنبال این است که اوضاع را تا بازی با آتالانتا در لیگ قهرمانان ثابت نگه دارد و سپس بر اساس عملکرد تیم در اروپا درباره زیدان تصمیم بگیرد اما در این میان، شاید اتفاقات دیگری هم رقم بخورد.
برخی منابع نوشته‌اند که نمایش ضعیف دیگری در خانه آلاوس ممکن است باعث شود که زیدان اخراج شود، هرچند که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه، در حال حاضر به این سناریو فکر هم نمی‌کند. مسأله زیدان فقط این نیست که از دو جام حذف شده است (سانتیاگو سولاری به دلیل شکست در سه رقابت در عرض هفت روز اخراج شده بود) و این موضوع بیشتر مطرح است که زیدان با برخی بازیکنان رفتار عجیبی دارد.
سران برنابئو درک نمی‌کنند چرا زیدان با بازیکنان جوانی که برای آینده باشگاه مهم هستند چنین برخورد می‌کند و در همین حین از بازیکنان کهنه‌کاری که انگیزه ندارند و تمرکزشان روی مسائل دیگر است، حمایت می‌کند.
موضوع اصلی بحث در رئال این بوده که کار چرا به اینجا کشیده که مارتین اودگارد خواستار جدایی باشد. او نقشی در تیم ندارد و حتی ایسکو هم به او ترجیح داده می‌شود. ایسکو در ترکیب ثابت فینال‌های لیگ قهرمانان در کاردیف و کیف حضور داشت اما از آن هنگام تاکنون بسیار افت کرده است. سران رئال مادرید همچنین حس می‌کنند که زیدان از بازیکنانی مانند لونین (که تا پیش از بازی با آلکویانو حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته بود)، اودریوسولا، میلیتائو، وینیسیوس و ماریانو بسیار کم استفاده می‌کند و به همین دلیل است که وقتی نوبت به بازی آنها می‌رسد، در فرم خوبی به سر نمی‌برند.
روش زیدان همچنین باعث شد که لوکا یوویچ خواستار جدایی به صورت قرضی باشد. این در حالی است که این زیدان بود که او را یک سال و نیم پیش برای تیمش خواسته بود و رئال هم ۶۰ میلیون یورو برایش پرداخته بود.
باشگاه همچنین زیدان را مقصر می‌داند که باعث شد بازیکنان جوانی مانند رگیلون، اشرف حکیمی، مارکوس یورنته، براهیم دیاز و بورخا مایورال جدا شوند و در تاتنهام، اینتر، اتلتیکو مادرید، میلان و رم بدرخشند. آنها دریافته بودند که زیر نظر زیدان هیچ بختی برای بازی ندارند.
رابطه زیدان با رختکن هم مانند گذشته نیست. پیش از وقت اضافه بازی با آلکویانو، او تنها با مارسلو و ویکتور چوست درباره کرنری که منجر به گل حریف شد، صحبت کرد اما خبری از صحبت‌های انگیزه‌بخش همیشگی او نبود.
در مجموع، رئال مادرید احتمالاً تا یک ماه دیگر که لیگ قهرمانان از سر گرفته می‌شود، کاری انجام نخواهد داد. آنها امیدوارند که در این مدت، زیدان تیمشان را در لیگ بالاتر بیاورد اما اگر فجایع دیگری رخ دهد، ممکن است روزهای حضور زیدان در رئال به شماره بیفتد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *