سرقت دختر ۱۴ ساله از خانه عمه

سایت بدون – دختر ۱۴ ساله که با اغفال دوست اینستاگرامی‌اش نقشه سرقت از خانه عمه‌اش را اجرا کرده بود، در حالی ناپدید شده که پسر فریبکار مدعی است از سرنوشت او بی اطلاع است.
چند روز قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن دختر ۱۴ ساله‌اش خبر داد و گفت: از وقتی همسرم فوت کرد، رابطه من و دخترم آتوسا نیز به هم خورد. به پیشنهاد خواهرم قرار شد دخترم مدتی با او زندگی کند تا حالش بهتر شود. هنوز چند روزی از رفتن دخترم به خانه عمه‌اش نگذشته بود که خواهرم با من تماس گرفت و از ناپدید شدن آتوسا خبر داد.
در حالی که به دنبال دخترم بودم، خواهرم دوباره تماس گرفت و گفت  گوشی تلفن همراهش، ۵ میلیون تومان پول، ۳ سکه عتیقه و طلاهایش سرقت شده که به آتوسا ظنین است. خواهرم گفت آتوسا مدتی است که با پسری به نام آرش دوست شده و به احتمال زیاد با همدستی او سرقت و فرار کرده است.
با شکایت پدر آتوسا، به دستور بازپرس محمدرضا صاحب جمعی، دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد که آتوسا پس از سرقت سوار خودروی تیبایی می‌شود که سه سرنشین داشته است. با برملا شدن این موضوع، شماره پلاک خودروی تیبا استعلام و هویت مالک آن به نام رضا شناسایی شد. مأموران به سراغ پسر جوان رفته و او مدعی شد که آن روز به درخواست دوستش آرش دختر ۱۴ ساله را با خود برده‌اند.
با اطلاعاتی که رضا در اختیار تیم تحقیق قرار داد، کارآگاهان اداره آگاهی وارد عمل شده و آرش را دستگیر کردند.
او گفت: یک سال و نیم قبل با آتوسا در اینستاگرام آشنا شدم. من به او پیشنهاد دادم که از پدرش جدا شود. به او گفتم پول فراهم کن تا برایت خانه اجاره کنم. آتوسا وضع مالی خوبی داشت و مدام به من پول می‌داد و من هم پول‌ها را خرج تفریح خودم می‌کردم. وقتی او به خانه عمه‌اش رفت و متوجه وضع مالی خوب او شدم، پیشنهاد سرقت از خانه را مطرح کردم.
آرش گفت: بعد از سرقت از او خواستم چند روزی مخفی شود. طلاهای سرقتی را به مادر و خاله‌ام دادم و آنها طلاها را فروختند. مقداری از پول طلاها را به آتوسا دادم و به او گفتم زندگی مخفیانه‌ای برای خودش تشکیل دهد. آتوسا هم قبول کرد و با پول‌ها مرا ترک کرد بعد از آن از سرنوشت دختر نوجوان بی اطلاع هستم و نمی‌دانم او به کجا رفته است.
باتوجه به اظهارات ضد و نقیض پسر جوان و نامشخص بودن سرنوشت دختر نوجوان،  بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *