سرمربی بعدی تیم ملی، ایرانی است

محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با شرایطی که داریم سرمربی تیم ملی ایرانی خواهد بود.

سایت بدون – محمود اسلامیان بعد از خروج از نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص زمان برگزاری زمان انتخابات اظهار داشت: انتخابات طبق برنامه باید انجام شود، البته روی انتخابات خیلی بحث نشد، بیشتر در مورد مسائل جاری فدراسیون حرف زدیم.

وی در خصوص سرمربی تیم ملی گفت: ما در شرایطی قرار گرفتیم که صلاح تیم ملی و کشور در این است که مربی داخلی انتخاب کنیم. می‌دانید که سرمربیان استقلال و پرسپولیس چه شرایطی به وجود آوردند، البته اگر از من سوال کنید می‌گویم آنها تحت تاثیر فضای منفی قرار گرفتند در حالی که کشور ما بسیار امن است.

او ادامه داد:ضمن عرض تسلیت به مردم ایران به خاطر شهادت قاسم سلیمانی باید بگویم او زحمات زیادی کشید که کشور ما از داعش در امنیت باشد ولی با وجود اینکه ما کشور امنی داریم اما مربیان خارجی این درک را ندارند و بیشتر در اینگونه موارد به خاطر تحت تاثیر بودن، بحث پول و مالی را مطرح می‌کنند. من از هواداران استقلال و پرسپولیس و تیم ملی می‌خواهم که کمک کنند تا راهمان را خوب پیش ببریم. با این شرایط  گزینه ما ایرانی است و ما از بهاروند هم خواستیم که در اسرع وقت این موضوع را پیگیری کنند.

وی در خصوص اینکه آیا می‌تواند اسمی از گزینه‌ها ببرد گفت: خیر، از من نخواهید اسمی ببرم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در قرارداد ویلموتس و شکایت این مربی عنوان کرد: قرارداد ویلموتس روشن است، او ادعا دارد باید از ایران پول بیشتری بگیرد. او قرارداد تهران را با دقت نخواند. در قرارداد او بندی آمده بود که تاکید شده بود فقط ۳ ماه غرامت به وی پرداخت می‌شود. او زبان انگلیسی خوبی نداشت و حتی وکلای وی هم به او ایراد گرفتند چراغ قرارداد را نخوانده است. به نظرم این شرایط فراهم شده که ما  از جوانان خوبی که داریم استفاده کنیم.

اسلامیان در خصوص اینکه مربیان داخلی ما امتحان خوبی پس نداده اند و مثلا گل‌محمدی در آزمون خوبی شرکت نکرده است گفت: اصلا اسم نبرید من در مورد اسامی حرف نمی‌زنم.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *