سوآرز:بارسا با من بد بود، داردکارما می بیند

سوآرز: هنوز رفتار زشت بارسا را فراموش نکرده‌ام

ستاره اروگوئه‌ای باشگاه اتلتیکومادرید معتقد است که «کارما» و رفتارهای باشگاه بارسلونا در روزهای پایانی حضور وی در این تیم، دلیل شرایط امروز آبی‌اناری‌ها است.

سایت بدون – «لوئیس سوآرز» در آستانه تازه‌ترین نبرد تیم کنونی وی برابر بارسلونا، تاکید کرده است که هنوز فراموش نکرده است که در روزهای واپسین حضورش در بارسا، وی را مجبور کرده بودند که تنها تمرین کند.

سوآرز در ابتدا در سال ۲۰۱۴ از لیورپول به بارسلونا ملحق شد و در یکی از موفق‌ترین دوران آبی‌اناری‌ها، نقشی کلیدی ایفا کرد و به همراه این تیم در مجموع چهار بار قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را تصاحب کرد.

مرد اروگوئه‌ای در جریان ۲۸۳ بازی برای بارسا، ۱۹۵ گل زد اما مسوولان باشگاه در تابستان سال ۲۰۱۹ و پس از گذر وی از ۳۰ سالگی و به دلیل هراس از در اوج نبودن، وی را مجبور به ترک باشگاه کردند.

اتلتیکو با قراردادی به ارزش ۶ میلیون یورو سوآرز را به خدمت گرفت و ستاره اروگوئه‌ای در نخستین فصل حضورش در واندامتروپولیتانو، اتلتیکو را به مقام قهرمانی لالیگا رساند.

سوآرز که همچنان از رفتار بارسلونا رنجیده خاطر است، در آستانه نبرد برابر تیم سابق خود اظهار داشت: بله، من به کارما اعتقاد دارم؛ کارما یا سرنوشت و اینکه من را تحقیر کردند؛ زیرا هنوز تمرینات پیش فصل سال گذشته را فراموش نکرده‌ام؛ بارسا مرا مجبور کرد تا تنها تمرین کنم و با این کار قصد داشت مرا خشمگین کند و من هم همانطور که سرمربی گفت، حرفه‌ای رفتار کردم.

وی ادامه داد: حرفه‌ای بودم و هر روز تمرین کردم بدون خشم چون من چنین آدمی هستم و سرنوشت هم مسیر خودش را طی می‌کند. 

البته سوآرز به هیچ عنوان از شرایط آشفته این روزهای بارسا خوشحال نیست. براساس گزارش‌ها برکناری «رونالد کومان» سرمربی آبی‌اناری‌ها قطعی بوده و تنها زمان آن مشخص نشده است

سوآرز در این باره گفت: شرایطی که باشگاه بارسا آن را تجربه می‌کند، دردناک است؛ به‌خاطر اینکه سال‌ها آنجا بودم و به خاطر دوستانی که آنجا دارم. اما باشگاه و مقاماتش هم می دانند که اوضاع آنطور که باید پیش نمی‌رود.

«ژاوی هرناندز» اسطوره باشگاه بارسلونا، محتمل‌ترین گزینه جانشینی کومان است و سوآرز برای وی نیز توصیه دارد.

وی در خصوص حضور ژاوی روز نیمکت بارسا تاکید کرد: به عنوان یک هوادار فوتبال و به واسطه کارهایی که او برای باشگاه انجام داده، فکر نمی‌کنم امروز، فردا و یا روزهای بعد، زمان درستی برای حضور ژاوی در بارسا باشد. ژاوی باهوش است و دشواری‌های باشگاه را می‌داند. او باید منتظر زمان مناسب باشد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *