شوهرانمان می گفتند یا دزدی کنید یا طلاق

سه خواهر جوان برای این‌که شوهران‌شان آنها را طلاق ندهند و بچه‌های‌شان را با خود نبرند‌، به اجبار جیب‌بری و گوشی قاپی می‌کردند.

سایت بدون- از اواخر پاییز سال گذشته شکایت‌هایی از سوی زنان در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت مبنی بر این‌که وقتی در مراکز خرید، بازارهای سطح شهر تهران یا اتوبوس و مترو در تردد بودند پول یا گوشی‌های‌شان از داخل کیف به سرقت رفته است. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش زنانی در تماس با پلیس اعلام کردند، سه زن جوان را با بچه‌های شیر‌خوارشان در اتوبوس بی‌آرتی در مرکزشهر تهران موقع سرقت گوشی گرفتار کرده‌اند. ماموران به محل سرقت رفتند و سارقان را تحویل گرفتند. متهمان سه خواهر بودند که در بازرسی از آنها تعدادی گوشی سرقتی کشف شد. شاکیان در تحقیقات گفتند در اتوبوس ایستاده بودند که این سه زن به آنها نزدیک شدند، گریه‌های بچه‌ها بلند شد وبه بهانه آرام کردن بچه‌ها قصد خارج شدن از اتوبوس را داشتند که یکی از مالباختگان متوجه شد که آنها گوشی او را به سرقت برده‌اند و با داد و فریاد مانع فرارشان شده‌اند‌.
یکی ازمتهمان در اظهاراتش گفت‌: قصد ازدواج با پسری را داشتم، خانواده‌ام مخالفت کردند و مجبور شدم با مرد خلافکاری ازدواج کنم. او کلکسیونی از خلاف از خرید و فروش مواد تا سرقت داشت. او علاوه بر تباه کردن زندگی‌ام پدرم را هم مجبور کرد دو خواهرم را به دو همسلولی سابقش که یکی دزد خانه و دیگری جیب بر حرفه‌ای بود، شوهر دهد. شوهران خلافکارمان بعد از آزادی می‌ترسیدند اگر سرقت کنند دوباره زندانی شوند، تهدیدمان کردند باید به جای آنها جیب‌بری و گوشی‌قاپی کنیم، در غیر این صورت ما را طلاق می‌دهند و بچه‌های شیر خوارمان را نیز از ما می‌گیرند و به مکان نامعلومی می‌برند. 
‌متهم زن ادامه داد‌: بناچار قبول کردیم و به بازار، مراکز خرید، اتوبوس بی آرتی یا مترو رفته و سوژه‌های‌مان را از میان خانم‌ها انتخاب می‌کردیم، بعد به بهانه آرام کردن نوزادان شیر خوارمان به آنها نزدیک می‌شدیم تا حواس اطرافیان را پرت کنیم وبعد خواهرانم وگاهی نیز خودم اقدام به گوشی قاپی و جیب بری می‌کردیم. اموال سرقتی را به شوهرانمان می‌دادیم.
همچنین دو خواهر این سارق نیز گفته‌های او را تایید کردند و گفتند با اجبار شوهران خلافکارشان دست به این سرقت‌ها زده‌اند. 
نقلی، بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف این سه خواهر سارق، شوهران خلافکار آنها تحت تعقیب قرار گرفتند.

مطلب پیشنهادی

سینمای جهان در تسخیر پسران بد/ کمدی قدیمی خریدار دارد

کمدی اکشن «پسران بد: بران یا بمیر» در نخستین هفته اکران خود موفق به ثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *