طلسم برنامه «هفت » باز نشد/ افخمی کنار کشید

سایت بدون – سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار بر سر اجرای بهروز افخمی در برنامه «هفت» او از اجرای این برنامه کنار کشید. این در حالی است که به او اجرای دو برنامه سینمایی در شبکه سه و پنج پیشنهاد شده بود که به دلیل اینکه نمی توانست اجرای هر دو برنامه را به موازات هم برعهده بگیرد، عطای «هفت» را به لقایش بخشید. گرچه این تصمیم او باعث تعجب افراد بسیاری شد، اما او در این باره گفت: واقعیت این است که از سوی تلویزیون به من اعلام شد که حضور هم ‌زمان من در دو برنامه میسر نیست و به همین دلیل من ترجیح دادم اجرای برنامه هفت را کنار بگذارم. ضمن اینکه علاقه خودم به برنامه شبکه پنج بیشتر است. این برنامه یک برنامه سینمایی با فضایی کاملاً متفاوت درخصوص سینمای بین‌الملل و هنر و فرهنگ است و به‌زودی وارد فاز تولید خواهد شد.
با این حساب هنوز مشخص نیست که کدام مجری سکاندار این برنامه خواهد بود. برنامه سینمایی «هفت» از جمله برنامه هایی است که این اواخر اسامی که به عنوان گزینه های اجرا در رسانه ها منتشر شده بود، حاشیه هایی را برایش رقم زده بود و حالا با کناره گیری افخمی از اجرای این برنامه همچنان در انتخاب مجری بلاتکلیف است و سرنوشت نامعلومی دارد.
برنامه سینمایی «هفت» تاکنون با اجرای بهروز افخمی، فریدون جیرانی، محمود گبرلو و رضا رشیدپور روی آنتن رفته و مدتهاست که در فصل جدید با مشکل انتخاب مجری روبروست و از آنجا که نام هر فردی که برای اجرای این برنامه رسانه ای شود، کنار گذاشته می شود هنوز تصمیم نهایی برای اجرای این برنامه گرفته نشده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *