ظریف از راز سر به مهر گفت/عکس

وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرام خود خبر از انتشار مجموعه کتاب« راز سر به مهر » داد .

سایت بدون – محمد جواد ظریف در این ارتباط نوشت : «سلام دوستان راز سر به مهر توسط موسسه اطلاعات منتشر شد .در بیش از سه هزار صفحه در ۶ جلد روایتی قابل انتشار از مذاکراتی که منتهی به برجام شد را تقدیم ملت دلاور ایران کرده ایم  . همراه با برخی از متون و اسناد مذاکراتی»

مجموعه ۶جلدی کتاب «راز سر به مهر» به نویسندگی محمد جواد ظریف ،علی اکبر صالحی، سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی منتشر شد.

در مقدمه معرفی این کتاب که توسط انتشارات موسسه  اطلاعات منتشر شده ، آمده است : مجموعه «راز سر به مهر » گزارشی  توصیفی و مستند درباره روند یکی از مهم‌ترین پرونده های تاریخ ایران  است که می کوشد  قرائت ایرانی از برهه‌ای مهم در سرنوشت معاصر را به تصویر بکشد . انگیزه تدوین این  مجموعه حاصل ارزیابی روایت‌ها و گزارش هایی بود که طرف‌های مقابل« بیشتر آمریکایی ها» به نشر و ترویج آن طی  دو دهه اخیر مبادرت کردند ، آنها تلاش داشتند اذهان را بسازند و تاریخ را آنگونه که خود می‌خواهند گزارش کنند.

گردآوری این کتاب توسط سید علی موجانی انجام شده است .

عناوین شش کتاب مجموعه  راز سر به مهر که گزارشی ایرانی  از روند مذاکرات هسته ای  و برجام است به ترتیب عبارتند از کتاب اول  « توافق موقت ژنو»، کتاب دوم« از توافق موقت تا اتاق نگارش» کتاب سوم« جدال بر سر متن »کتاب چهارم« فصل سرد و سخت مذاکرات »کتاب پنجم »تولد برجام» و در آخر   کتاب پنجم به اضافه یک «پیوست ها» است .

این کتاب شش جلدی از توافق موقت ژنو آغاز می شود که پایان آن با اسناد و پیوست ها است که در تصاویر این کتاب مشاهده می کنید:

۳

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *