فالوئر فیک چه بلایی بر سر کسب‌وکار ما می‌آورد؟/توهم محبوبیت

سایت بدون – هدف اصلی هر کسب‌وکاری در فضای‌مجازی، رشد و فروش بیشتر است که این امر با افزایش مخاطب راحت‌تر به نتیجه می‌رسد اما اگر این مخاطبان یا همان فالوئرها جعلی باشند، نه‌تنها روی کسب‌وکار شما تأثیر مثبت نمی‌گذارند، بلکه می‌توانند مضر هم باشند. در گذشته افراد راحت‌تر می‌توانستند به کسب‌وکارهایی که از رسانه‌های‌اجتماعی استفاده می‌کنند اعتماد کنند و به‌راحتی با آنها درگیر می‌شدند اما امروزه به دلیل زیادشدن وب‌سایت‌ها و افرادی که ادعا می‌کنند می‌توانند فالوئرهای جعلی بخرند و استفاده از ربات‌ها، مردم به‌راحتی نمی‌توانند به این نوع کسب‌وکارها اعتماد کنند و در واقع داشتن فالوئر را ملاک اعتبار قرار نمی‌دهند.   چگونه فالوئرهای فیک به کسب‌وکارهای آنلاین ضربه می‌زنند؟
فالوئرهای فیک در رسانه‌های‌اجتماعی باعث می‌شوند کاربران نسبت به آن کسب‌وکار دچار تردید شوند و درنهایت این نوع کسب‌وکارها فضایی را ایجاد می‌کنند که افراد به اطلاعاتی که به‌صورت آنلاین از طریق کانال و صفحات آنها دریافت می‌کنند، بیش از پیش بی‌اعتماد شوند.
متأسفانه شک و تردیدی که فالوئرهای فیک در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند بیشتر به کسب‌وکارهای خرد و کمتر شناخته‌شده آسیب می‌رساند. در ادامه ما به دلایلی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد نه‌تنها فالوئر و اعضای فیک مفید نیستند بلکه می‌توانند به کسب‌وکار شما ضربه نیز بزنند.
  چرا نباید فالوئر فیک برای اینستاگرام بخرید؟
فالوئرهای جعلی اینستاگرام با اکانت شما درگیر نمی‌شوند: حتی یک لحظه هم این فکر را نکنید که برای حساب اینستاگرام خود فالوئر فیک خریداری کنید. آنها تعامل‌های واقعی را ایجاد نمی‌کنند. اگر می‌خواهید تا کسب‌وکار شما رشد کند باید با فالوئرهای خود تعامل داشته باشید. شما دوست دارید فالوئرهای شما پست‌های شما را ببینند، اگر آنها را دوست دارند به اشتراک بگذارند و حتی اگر دوست ندارد نظر خود را بگویند اما فالوئرهای فیک هرگز چنین کارهایی را انجام نمی‌دهند. برخی از نشانه‌های فالوئرهای جعلی شامل پروفایل‌های خالی و فاقد عکس نمایه و با تعداد کمی از تصاویر به اشتراک گذاشته و نبود تعامل است.
در مقایسه با حساب‌های واقعی، تعامل مناسبی ندارید: تشخیص حساب‌هایی که تعامل کمتری نسبت به حساب‌های معمولی دارند، کار سختی نیست. اکانت‌های واقعی اینستاگرام از الگوهای تعاملی مشابهی پیروی می‌کنند.
 کمتر از ۱۰۰۰فالوئر به‌طور متوسط ۸درصد تعامل دارند.
۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰فالوئر به طور متوسط ۴درصد تعامل دارند.
۱۰۰۰۰ تا یک میلیون ۸/۱درصد
و بیشتر از یک میلیون ۷/۱درصد تعامل خواهند داشت.
گاهی نظرات ربات‌ها روی پست‌ها کاملا نامناسب است: گاهی‌اوقات نظراتی از فالوئرهای جعلی دریافت می‌کنید اما آنها ممکن است به زبانی متفاوت و با محتوای شما نامرتبط باشند.
فالوئرهای خریداری‌شده با خود اسپم می‌آورند: با خرید فالوئرهای جعلی حساب خود را بر روی هرزنامه‌ها باز می‌کنید. این مورد تنها به اینستاگرام شما محدود نمی‌شود. اگر شما با ایمیل خود در اینستاگرام
ثبت‌نام کرده باشید این فرصت را ایجاد می‌کنید تا پیام‌های اسپم را نیز در ایمیل خود پخش کنید.
 اینستاگرام فالوئرهای جعلی را می‌شناسد و آنها را پاک می‌کند:  هدف اینستاگرام این است تا کاربران تجربه کاربری لذت‌بخشی را
داشته باشند. بنابراین، تلاش زیادی برای یافتن و از بین حساب‌های دروغین
انجام می‌دهد. اینستاگرام به‌طور منظم حساب‌های جعلی را شناسایی و آنها را
حذف می‌کند.
خرید فالوئرهای فیک برخلاف قوانین اینستاگرام است: اینستاگرام به‌طور مداوم افراد را از این کار منع می‌کند. اینستاگرام نه‌تنها فالوئرهای جعلی را پاک می‌کند بلکه حساب‌هایی را نیز که این کار را انجام می‌دهند به‌صورت تعلیق درمی‌آورد.
  چرا نباید فالوئر فیک برای تلگرام بخرید؟
تلگرام اعضای جعلی را حذف می‌کند: از دست‌دادن اعضای فیک در تلگرام کار اجتناب‌ناپذیری خواهد بود. تلگرام در برابر ربات‌هایی که اعضای جعلی برای کانال‌ها
فراهم می‌کنند می‌ایستد و چنین کاربرانی را حذف خواهد کرد.
آمار ضعیف: اگر شما به آمار کانال خود اهمیت می‌دهید، اعضای جعلی نخرید. این کاربران هیچ تعاملی با کانال شما برقرار نکرده و پست‌های شما را نگاه نمی‌کنند. حتی اگر شما ۲۰هزار عضو نیز خریداری کنید هیچ‌کدام از آنها پست‌های شما را مشاهده نمی‌کنند. اگر قبل از خرید ربات‌ها نرخ بازدید پست‌های شما ۵۰درصد بود مطمئن باشید این میزان به کمتر از ۱۰درصد خواهد رسید.
قیمت‌های ارزان فریبنده هستند: یکی از جذاب‌ترین مزیت‌های افزودن اعضای فیک در تلگرام قیمت‌ ارزان آن است اما قیمت اعضای واقعی به روش تبلیغ ما بستگی دارد. این تبلیغات می‌تواند در گروه‌ها و سایت‌های دیگر باشد اما پشت‌پرده این قیمت ارزان چیست؟ دلیل آن این است که این اعضای فیک هیچ فعالیتی را انجام نمی‌دهند و کیفیت پایینی دارند ضمن این‌که این اعضای فیک به‌راحتی توسط تلگرام حذف می‌شوند و امکان هدردادن پول نیز وجود دارد.
فقط یک توهم: برخی از ادمین‌ها این انتظار را دارند که کانال آنها پس از خرید اعضای فیک فعال و محبوب شوند اما هرگز این اتفاق نخواهد افتاد زیرا این اعضا واقعی نیستند. افزودن اعضای جعلی به کانال تلگرام باعث محبوبیت ناگهانی آنها در بین کاربران نخواهد شد.
می‌تواند ارزش کانال شما را پایین بیاورد: کاربران دیگر که در کانال شما عضو هستند می‌توانند بفهمند که اعضای دیگر واقعی یا فیک هستند و این می‌تواند ارزش کانال شما را خراب کند. اگر کانال شما صرفا برای سرگرمی است نباید از بابت کاربران فیک نگران باشید اما اگر کانال شما با هدف فروش و تبلیغ محصولات است باید مراقب باشید.
افراد قبل از این‌که بخواهند پول خود را برای خرید کالا و خدمات هزینه کنند ابتدا در مورد آن
تحقیق می‌کنند. آنها عمدتا به دنبال بررسی شواهدی برای اعتمادکردن هستند. پس از پرکردن کانال با ربات‌ها برخی از ادمین‌ها به‌شدت دنبال درآمد هستند و اسکرین‌شات‌های جعلی از چت با مشتریان را ارسال می‌کنند. هدف آنها از این کار این است که امیدوارند تا بتوانند برای مشتریان بالقوه جلب‌اعتماد کمک کنند اما هرگز موفق نخواهند شد. افراد می‌توانند ببینند که آیا چیزی واقعی است یا خیر. اگر نمی‌خواهید ارزش کانال خود را پایین بیاورید و به شهرت خود لطمه بزنید هرگز اسکرین‌شات‌های جعلی را برای مشتریان ارسال نکنید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *