فوتبالیستی که به معنای واقعی بازیگر شد

سایت بدون – فصل دوم مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» این روزها در حال نگارش و طراحی قصه‌ متفاوتی است؛ سریالی که فصل جدیدی برای بازیگری “پژمان جمشیدی” رقم زد.

فصل اول سریال جلیل سامان رمضانی شد و مخاطبان پروپاقرصی را برای خودش پیدا کرد؛ تا جائیکه در صفحه مجازی سریال شاهد پست‌هایی هستیم که نشان می‌دهد مخاطب منتظر قسمت‌های بعدی است. ۶ اردیبهشت‌ماه همزمان با اول ماه مبارک رمضان به آنتن رسید و ۳۱ اردیبهشت‌ماه موقتاً آنتن را ترک کرد تا مهیای فصل دوم شود. کرونا اینجا هم مانع بزرگی برای سازندگان “زیرخاکی” شد که نتوانستند ادامه سریال را زودتر به آنتن برسانند. مشکل دیگر که تهیه‌کننده سریال چندی پیش به آن اشاره کرده بود بازیگران سریالند که در حال حاضر با پروژه‌های سینمایی قرارداد بسته‌اند. 

بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی اخیراً با یک پروژه سینمایی قرارداد بسته‌اند و حتی هادی حجازی‌فر و نادر فلاح هم قرارداد سینمایی دارند و الان شرایط به گونه‌ای است که پروژه‌های سینمایی هم مشخص نیست چه زمانی آغاز خواهد شد. با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد “زیرخاکی” در حال نگارش برای شروع فصل مستقل و متفاوتی است که قصه بامزه‌ای خواهد داشت. سازندگان سریال چند ماه آینده جلوی دوربین می‌روند و فصل دوم امسال تولید می‌شود. سریال “زیرخاکی” آغاز فصل جدید بازیگری پژمان جمشیدی را رقم زد، فوتبالیستی که به معنای واقعی بازیگر شد. شاید در سینما جمشیدی در کنار درخشانی زوج کمدی به شمار می‌آیند اما جمشیدی با حضور در سریال “زیرخاکی” قدرت و توان بازیگری خود را به رخ کشاند و نشان داد خود به تنهایی با بازی فوق‌العاده و متن قابل اعتناء توان جذب مخاطب را داشته و بار کمدی را به تنهایی می‌تواند به دوش بکشد.

پژمان جمشیدی را می‌توان یکی از معدود ورزشکارانی دانست که به سوی هنر کشیده شد و توانست مطابق با فرمول‌های حرفه‌ای، خود را تطبیق دهد و اکنون به عنوان یکی از بازیگران حرفه‌ای دنیای سینما، تئاتر و تلویزیون شناخته شود. او اکنون یکی از بازیگرانی است که در کارنامه هنری خود حضور در سریال‌ها و فیلم‌های پرمخاطب را به ثبت رسانده است. با حضور جمشیدی در “زیرخاکی” و اقبال عمومی به این اثر او ثابت کرد، اتفاقی به این عالم نیامده و اتفاقی پیشرفت نکرد. پژمان جمشیدی بعد از هر بازی نقدها و طعنه را به جان خرید و تا نامزدی جشنواره فیلم فجر پیش رفت تا امروز که با  بازی در سریال “زیرخاکی” توانمندی خود را به اثبات رساند و فصل تازه‌ای در کارنامه بازیگری خود گشود.

پژمان جمشیدی را بعد از  بازی در ۱۶ فیلم سینمایی و ۴ فیلم که امسال قرارداد بسته و جلوی دوربین می‌رود، ۷ سریال تلویزیونی و ۱۷ اجرا روی صحنه تئاتر باید بپذیریم که با حضور در سریال «زیرخاکی» و ایفای نقش فریبرز باغ‌بیشه بیشتر از نقد از تمجید و تحسین منتقدان برخوردار شد و خود را در این عرصه به اثبات رساند. این بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش درباره ساخت کمدی و راه نجات کمدی در سینما و تلویزیون گفت:‌ “فیلم‌هایی مثل “اجاره‌نشین‌ها” به دفعات کمی در سینمای ما بعد از انقلاب تولید شده است. ساختن کمدی و خنداندن مردم کار بسیار سختی است، هم به دلیل هوشی که مردم ما دارند و هم به دلیل مشکلاتی که همه ما می‌دانیم در سطح جامعه وجود دارد. گاهی اوقات برای این که بتوانید مردم را بخندانید مجبورید که دوز کمدی را بالا ببرید. برای بازیگری نیز خطری وجود دارد؛ اگر زیاد بازی کنید توی ذوق می‌زند و اگر کم بازی کنید نمی‌خندند. بنابراین باید خط وسطی را رعایت کنید. این موضوع را کارشناسان باید بگویند اما معتقدم که راه نجات کمدی به صورت کلی فیلمنامه است که می‌تواند سینما و تلویزیون ما را رشد بدهد.”

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *