فیلم «حکایت دریا» با بازی لیلا حاتمی، چقدر فروخت؟

«حکایت دریا»، تازه‌ترین فیلم بهمن فرمان‌آرا است که با بیش از ۳۸ هزار بلیت فروش رفته در مجموع دو سرویس فیلیمو و نماوا، به پایان مسیر اکران آنلاین رسید.

سایت بدون – فیلم «حکایت دریا» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا، به پایان دوره اکران خود در بستر سرویس‌های وی‌اودی رسید. این فیلم که از ۲۱ خرداد ۹۹ به مجموعه فیلم‌های اکران آنلاین اضافه شده بود، با گذشت بیش از سی روز از نمایش به مجموع فروش ۳۸ هزار و ۸۶۰ بلیت در مجموع دو سرویس پخش رسید. 

به این ترتیب، آخرین فیلم بهمن فرمان آرا که هنرمندانی چون علی نصیریان، داریوش اسدزاده، فاطمه معتمد آریا، لیلا حاتمی، علی مصفا و … در آن ایفای نقش می‌کنند، با فروش بیش از ۵۸۰ میلیون تومان در گیشه آنلاین، درآمدی نیم میلیاردی را برای صاحبان این فیلم در دوران شیوع ویروس کرونا به همراه آورد.

همچنین «حکایت دریا» به زودی و  با پشت سر گذاشتن مراحل ورود به شبکه نمایش خانگی، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت تا مخاطبانی که در مدت اکران آنلاین به تماشای آن دسترسی نداشتند، بتوانند این فیلم را ببینند. 

سینمای آنلاین با شروع همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها کار خود را با نمایش فیلم «خروج» در دو سرویس فیلیمو و نماوا آغاز کرد و هم اکنون نیز با فیلم‌های «پسرکشی»، «نرگس مست» و «جایی برای فرشته‌ها نیست» به کار خود ادامه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *