مادر ایلان ماسک کیست؟/ مای؛ قهرمان زندگی آقای خیلی پولدار

سایت بدون – ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین مردان جهان و یکی از مشهورترین تاجران تاریخ معاصر است. با این حال، افراد کمی مادر او، مای را می شناسند.

مای ماسک یک مدل محبوب است که با بیش از ۷۰ سال سن، هنوز در خط مقدم صنعت مد است.

او یک مدل ظریف و قد بلند است که در بعضی از مراسم ها کنار ایلان ماسک ظاهر می شود

به نظر می رسد رابطه مادر و پسر عالی است. در واقع، ایلان ماسک همانطور که چند سال پیش در توییتر اعتراف کرد، مادرش را تنها قهرمانی می‌داند که او را تحسین می‌کند.

یک زندگی پیچیده

زندگی مای ماسک آسان نبوده است. او در درون اقیانوس ها سفر کرد، ازدواج جنجالی داشت و مجبور شد زندگی خود را با سه فرزند و یک حساب بانکی خالی از صفر شروع کند.

او در سال ۱۹۴۸ در کانادا متولد شد و در دو سالگی به همراه والدینش (جاشوا و وینیفرد هالدمن) به آفریقای جنوبی نقل مکان کرد. این خانواده با پنج فرزند خود در این کشور آفریقایی ساکن شدند.

پدر و مادرش ماجراجویان حرفه ای بودند

در واقع پدرش جاشوا هالدمن این افتخار را دارد که اولین خلبانی باشد که بدون کمک ابزارهای الکترونیکی از آفریقای جنوبی به استرالیا رسید.

هالدمن ها، پدر ومادر مای در جهان سخنرانی های زیادی درباره ماجراجویی های خود داشتند

در آن دوران بازدید منظم این زوج از صحرای کالاهاری، جایی که آنها مشتاقانه در جستجوی شهر گمشده افسانه ای بودند، هیجان خاصی داشت و مورد اقبال مردم بود

مای ماسک ، مدلینگ را در ۱۵ سالگی در آژانس تحت مدیریت دوست مادرش شروع کرد

وقتی که ۲۰ ساله بود، در مسابقه میش آفریقای جنوبی شرکت کرد و فینالیست شد.

مای ماسک در کنار کارش به عنوان یک مدل، تحصیل کرد تا متخصص تغذیه شود. امروز او یک متخصص تغذیه مشهور در سراسر جهان است.

مای ماسک در ۲۱ سالگی در سال ۱۹۷۰ با دوست دوران دبیرستان اش، ارول ماسک ازدواج کرد. او مهندس مهمی بود که ثروت خود را با زمرد و ساخت و ساز به دست آورده بود

مای و ارول ماسک سه فرزند داشتند: ایلان (۱۹۷۱)، کیمبال (۱۹۷۲)، و توسکا (۱۹۷۴)

نه سال پس از ازدواج، در سال ۱۹۷۹، ارول و مای ماسک از هم جدا شدند. این مدل تا سال ۱۹۸۱ طلاق را امضا نکرد، اما تا آن زمان، دو سال بود که با فرزندانش در دوربان زندگی می کرد.

به گفته نزدیکان دلیل طلاق، پرخاشگری جسمی و روانی ای بود که ارول به مای وارد کرد. پسر آنها ایلان به رولینگ استون گفت که پدرش یک فرد “شیطانی” است که عمداً چیزهای بدی را برنامه ریزی می کند.

از نگاه ایلان ماسک از پدرش هر جنایتی برمی آید، آن هم با برنامه ریزی و جزییات دقیق و کامل

در سال ۱۹۸۹، مای ماسک به کانادا نقل مکان کرد، جایی که ایلان ماسک یک سال قبل برای تحصیل به آنجا رفته بود. او این کار را بدون پول انجام داد، زیرا حساب هایش توسط شوهرش مسدود شده بود. او در کانادا به عنوان یک متخصص تغذیه، یک محقق در دانشگاه تورنتو و یک مدل کار کرد

از آنجایی که فرزندانش برای تحصیل در دانشگاه به کمک هزینه تحصیلی، وام و مشاغل متوسل شدند، مای ماسک هر چیزی را که می توانست برای حمایت از خانواده اش فدا کرد.

هنگامی که اوضاع شروع به بهبود کرد، مای ماسک به سانفرانسیسکو، نیویورک، و از سال ۲۰۱۳، لس آنجلس، جایی که اکنون در آن زندگی می کند، نقل مکان کرد

نکته جالب این است که مای ماسک از ۵۹ سالگی موهایش را کوتاه کرد و دیگر رنگ نکرد

این مساله به عنوان یک مدل باعث شد مدتی کارش را از دست بدهد

اما خیلی زود یک آژانس جدید با این شرایط با او قرارداد بست

مای ماسک در ۶۹ سالگی تبدیل به پیرترین مدلی شد که روی جلد رفته است

منبع:msn

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *