محاکمه عاملان ربودن مرد بیلیاردباز


سایت بدون – کارمند اخراجی یکی از نهادها که با همدستی دوستانش مرد ثروتمندی را ربوده و از وی ۶ هزار دلار سرقت کرده بودند صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
شاکی که مردی میانسال و از بیلیاردبازهای حرفه‌ای است در تشریح ماجرای ربوده شدن خود به قضات شعبه یازدهم گفت: این ماجرا حدود یک سال قبل اتفاق افتاد و یک هفته قبل از ربوده شدنم من به همراه سه نفر از دوستانم و چند نفر از هم باشگاهی هایم برای برگزاری مسابقات کشوری بیلیارد به بندر انزلی رفته بودیم و با دوستانم یک ویلا اجاره کردیم. بعد از بازگشت از سفر یک روز که به باشگاه رفته بودم هنگام بیرون آمدن می‌خواستم سوار خودروام شوم که ناگهان دو مرد ناشناس سوار خودروام شدند. آنها خودشان را مأمور معرفی کرده و به من گفتند که به جرم اخلال در نظام بانکی کشور و قاچاق ارز باید بازداشت شوی. بعد هم مرا به داخل خودروی خودشان بردند و شروع به بازجویی کردند.
در حالی که بشدت تعجب کرده بودم به آنها گفتم من هیچ حساب مهمی در بانک ندارم و شغل من هیچ ارتباطی با بازار ارز و قاچاق ندارد مرا اشتباه گرفته اید. اما یکی از آن مردها به من گفت ما مدت‌هاست تو را زیر نظر داریم و می‌دانیم خودروی گران قیمت‌ات را فروختی و می‌خواهی پسرت را به آلمان بفرستی و می‌دانیم همسرت در کدام باشگاه ورزشی کار می‌کند. وقتی این مرد اطلاعات زندگی خصوصی‌ام را بازگو کرد به اینکه مأمور باشند شک کردم. بعد هم مرا مجبور کردند دلارها را به آنها بدهم به همین خاطر با پسرم تماس گرفتم و از او خواستم دلارها را برایم بیاورد. بعد هم آنها مرا رها کردند. وقتی مدتی از این موضوع گذشت یادم آمد وقتی که در ویلای انزلی بودیم مرد جوانی در اتاق کنار من نشسته بود که تمام مکالمات تلفنی من را با پسر و همسرم درباره فروش خودرو و سفر به آلمان و حتی مربیگری همسرم در باشگاه شنا شنیده بود و از آنجا که اطلاعاتشان از زندگی خصوصی من هم در همین حد بود احتمال دادم این آدم ربایی و سرقت کار او باشد.
بدین ترتیب با شکایت به پلیس هر ۵ متهم دستگیر شدند. اما سه نفر از متهمان در بازجویی‌ها مدعی شدند که از این ماجرا خبر نداشته‌اند و بهرام – متهم اصلی- که کارمند اخراجی یکی از نهادها بوده آنها را فریب داده و مجبور به این کار کرده است. پس از این ماجرا شاکی پرونده درمورد این سه متهم رضایت داد اما خواهان مجازات طراح اصلی آدم ربایی و همدستش بهرام شد که نقشه را اجرا کرده بود.
بدین ترتیب قضات نیز با توجه به درخواست شاکی برای صدور حکم دو متهم اصلی پرونده وارد شور شدند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «باد به گلو انداختن»

سایت بدون – آدم ها وقتی می خواهند از موضع بالا صحبت کنند یا کسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *