محمد ناصری تهدیدی برای حسین حسینی نیست/ نگرانی برای شماره یک بی‌رقیب استقلال

سایت بدون – حسین حسینی گلر اول استقلال است. دروازه‌بانی که برای رقابت با مهدی رحمتی چندین سال سختی زیادی کشید، برای فصل نوزدهم تقریبا بدون رقیب است و پیراهن شماره یک استقلال را به او داده‌اند. این روزها برداشت‌های مختلفی از این اتفاق می‌شود. عده‌ای معتقدند که سرانجام استقلال نفس راحتی کشید و با جدا شدن رحمتی بخش اعظم حاشیه‌ها از بین رفت اما عده‌ای دیگر بر این باور هستند که وجود رحمتی نعمتی برای استقلال بود و جدایی‌اش به ضرر استقلال تمام می‌شود اما مهم‌ترین بخش این ماجرا و پرونده جدایی آقای کاپیتان به این نکته برمی‌گردد که آیا حسینی در غیاب رقیب جدی مثل رحمتی توانایی گلر اول بودن را دارد یا از این امتحان سر افکنده بیرون آمده و امسال استقلال در غیاب رحمتی متضرر می‌شود.
مهم‌ترین نکته‌ای که نگرانی منتقدان حسین حسینی را زیاد می‌کند، نوع رفتار او طی چند سال اخیر است. به نظر می‌رسد برخلاف رحمتی که پختگی خاصی در رفتارش وجود داشت، حسینی هنوز به این مرز از پختگی نرسیده و در مواقع حساس با رفتارهای بعضا بچگانه مشکلات را دو برابر می‌کند و اگر در این میان احساس کند که برای ایستادن در دروازه استقلال هیچ رقیب جدی ندارد، این خامی در رفتار او به ضرر استقلال تمام می‌شود.
استقلالی‌ها البته بعد از جدایی رحمتی برای اینکه دروازه‌بان مطمئنی کنار حسینی داشته باشند، به سراغ اخباری، فروزان و حتی لک رفتند اما پروسه خرید دروازه‌بان توسط استقلالی‌ها به محمد ناصری ختم شد؛ دروازه‌بانی که چندان اسم و رسمی ندارد و از این حیث حاشیه امنیت حسینی را به خطر نمی‌اندازد. برداشت‌ها از حضور دروازه‌بان‌های مطمئن و نامی در استقلال متفاوت است. عده‌ای علت تمام جار و جنجال‌های فصول گذشته در این پست را حضور دو دروازه‌بان در یک سطح می‌دانستند و معتقد بودند که استقلال از این بابت لطمه زیادی خورد اما تعدادی اعتقاد دارند اگر گلرهای استقلال در یک سطح نباشند هیچ انگیزه‌ای برای رقابت نیست و حسینی شاید نتواند مثل سال‌هایی که رحمتی در کنارش بود، کارآمد باشد.
با تمام این برداشت‌هایی که از پست دروازه‌بانی استقلال می‌شود اما تا زمانی که لیگ شروع نشود و حسین حسینی در چند بازی اول محک نخورد مشخص نمی‌شود چقدر تحلیل‌ها بابت شرایط جدید درست است اما آنچه مسلم است اینکه محمد ناصری نمی‌تواند رقیب جدی و سرسختی برای حسینی جوان باشد و سطح گلرهای استقلال در فصل نوزدهم یکسان نیست، این نکته را به طور حتم غلامپور مربی گلرهای استقلال به خوبی می‌داند.
 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «دلنگ دلنگ»

سایت بدون – صدای زنگ شتر و هر زنگوله ای که به گردن حیوانات وصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *