معرفی اپلیکیشن/طبیعت گردها گم نشوید!

سایت بدون – کوهنودی ازجمله ورزش‌های کم‌هزینه‌ای است که تمامی گروه‌های سنی را به سمت خود جذب می‌کند. اگرچه ممکن است هیچ چیزی به اندازه پیاده‌روی در جنگل، کوهنوردی و کشف طبیعت ناشناخته دلپذیر نباشد اما برای رفتن به مکان‌های ناشناخته و صعب‌العبور باید با مسیرها آشنا باشید یا بدانید به کدام مسیر بازگشت کرده‌اید تا مشکلی پیش‌نیاید.

همین موضوع باعث شده طی سال‌های گذشته اپلیکیشن‌های مختلفی برای طبیعت‌گردی و کمپینگ تولید شوند که می‌توانند کمک‌حال خوبی در سفرهایتان باشند. اگر بخواهید در یک جنگل یا در دل کوهستان کمپ بزنید حتما باید یک GPS و نقشه خوب همراه داشته باشید.

اپلیکیشن BackCountry Navigator هم یک مسیریاب خوب و قابل‌اعتماد است و هم نقشه‌های توپوگرافی از پستی و بلندی‌های زمین را در خود گنجانده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید ارتفاع محدوده طبیعت‌گردی‌ را چک کنید، پستی و بلندی‌ها را ببینید و از دور و برتان نقشه آفلاین و همیشه در دسترس داشته باشید. 

با نصب این برنامه روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود و اتصال به ماهواره از طریق  GPS  قادر خواهید بود موقعیت خود را تشخیص داده و به کشور یا محل مورد نظرتان برگردید. این برنامه همانند یک‌قطب‌نما جهت محل انتخابی را نشان می‌دهد که کار را برای شما آسان می‌کند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «سوراخ سنبه»

سایت بدون – سنبه ابزاری بود شبیه میله که برای پرکردن تفنگ های قدیمی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *