معرفی بازی/Path of Exile انتقام از آن هایی که اشتباه می کنند

سایت بدون -بازی Path of Exile محصولی از استودیوی بازیسازی Grinding Gear Games است که در سبک اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی و چندنفره آنلاین (MMO) طراحی و ساخته شده و به صورت رایگان (Free to Play) عرضه شده است. این بازی کاملا از سبک و سیاق عناوین بزرگی از جمله Diablo و World of Warcraft الهام گرفته و توانسته نسخه‏‌‌‌‌ای متفاوت و محبوب را برای طرفداران این سبک عرضه کند. بازی Path of Exile مخصوص طرفداران بازی دیابلو و دیگر آثار نقش‌آفرینی مشابه است. این بازی در سال ۲۰۱۳ عرضه شد اما معمولا به‌روزرسانی‏‌‌‌‌های تازه‏‌‌‌‌ دریافت می‏‌‌‌‌کند و حالا جزو محبوب‏‌‌‌‌ترین بازی‏‌‌‌‌های رایگان است. خط داستانی بازی Path of Exile درخشان نبوده و کمی به بازی‏‌‌‌‌های نقش‌آفرینی کلاسیک نزدیک است.

با این حال، این بازی توانسته با سیستم ارتقای مهارت پیشرفته خود، دامنه وسیعی از لوت، غول آخرهای جدید و مکانیک‏‌‌‌‌های جذاب گیم‏‌‌‌‌ پلی، به هویت متفاوتی دست پیدا کند. در این بازی، شما یک Exile یا تبعیدی هستید که مبارزه می‏‌‌‌‌کنید تا قدرت به دست بیاورید و در دنیای تاریک Wraeclast بتوانید زنده بمانید. شما تمام توان خود را به کار می‏‌‌‌‌برید تا از کسانی که درمورد شما اشتباه کرده‏‌‌‌‌اند، انتقام بگیرید.

داستان بازی در یک دنیای تاریک و فانتزی جریان دارد و شما آمیخته‏‌‌‌‌ای از سبک اکشن را نیز مشاهده می‏‌‌‌‌کنید. امکانات زیادی نیز در بخش شخصی‏‌‌‌‌سازی کاراکترها قرار گرفته که می‏‌‌‌‌توانید از آن استفاده کنید. شما باید یکی از دسته‏‌‌‌‌های Duelist؛ Witch؛ Ranger؛ Templar؛Marauder؛ Shadow یا Scion را انتخاب کنید و وارد بازی شوید؛ سپس به مبارزه با انواع و اقسام موجودات و غول‏‌‌‌‌ها مشغول می‏‌‌‌‌شوید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *