معرفی سریال /«آنچه ما در سایه‌ها انجام می‌دهیم»

سایت بدون – تبدیل یک فیلم سینمایی بلند و موفق و مستقل به یک سریال پرطرفدار کار سختی است اما کمپانی «FX» این کار را انجام داده و با قرار دادن این داستان در قالب اپیزودهای مختلف و پرتعداد از دید بینندگان نمره قبولی گرفته است. تایکا وای تیتی کارگردان نوجوی هالیوود، در این ارتباط جماین کلمنت یکی از بازیگران اصلی فیلم مزبور را (که تعبیر و نام دیگر آن «آنچه ما در خفا انجام می‌دهیم» است) متقاعد کرد که برگرداندن فیلم موفق‌شان به یک مجموعه تلویزیونی برای FX اگر چه پرزحمت خواهد بود اما کاری شدنی است و آنها در این راه از مشارکت افراد تأثیرگذاری مانند استفانی رابینسون و پل سیمز هم برخوردار شدند.

یکی از محصولات مهم و نهایی کار آنان خلق یک قهرمان توانای اکشن به‌نام گی‌یرمو دلاکروز و با بازی هاروی گوییلن است. سیزن دوم این سریال که از اواسط سال‌جاری به‌نمایش درآمد، همچون فصل اول این مجموعه از یک داستان‌نویسی غنی برخوردار است و بازی‌های قوی اکثر هنرپیشه‌ها هم به این قالب استحکام بیشتری بخشیده است. در میان اپیزودهای مختلف فصل دوم سریال قسمت موسوم به «لعنت» از همه موفق‌تر نشان می‌دهد و این قسمتی است که در آن کاراکتر ناندور «ایمیلی» را دریافت می‌کند که خبر از نفرین‌ شدن او و همراهانش بر اثر رواج یک طلسم منفی می‌دهد و پس از آن تمامی وقت و تلاش آنها صرف یافتن یک پادزهر برای این طلسم و رهایی از چنگ آن می‌شود.

قسمت «درحال فرار» هم از قسمت‌های موفق فصل دوم این مجموعه است که در آن کاراکترهای مت بری و جکی دایتونا دست به چالش‌هایی تازه می‌زنند و می‌کوشند در قالب‌هایی جدید به موفقیت در زندگی روزمره خود برسند، حتی اگر ایده‌آل دایتونا رسیدن به بالاترین تخصص در ورزش والیبال باشد. شاید همه اینها توفیق‌هایی نه چندان بزرگ به‌نظر برسد اما واقعیت امر این است که استفانی رابینسون شایستگی دریافت جایزه «امی» (اسکار تلویزیونی) را برای نگارش سناریوی این سریال داشت و با عدم اهدای آن به‌ وی، حق او را تضییع کردند. نقطه قوت اصلی این سریال تأکید بر ارزش‌های خانواده و دوستی‌ها و همراهی‌ها است و اینکه در یک قالب کمدی هم می‌توان پیام‌هایی جدی و مهم را برای مردم و هنردوستان فرستاد.

در باره سریال های بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید

سریال

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *