معرفی سریال /میهمانی جست‌وجو؛ کشف راز های قدیمی

sv

اولین سریال بسیار موفق و پربیننده شبکه «HBO Max» بی‌گمان همین مجموعه بوده و کشیده شدن آن به سیزن سوم به‌رغم امکان دانلود و تماشای گسترده آن با شیوه Streaming روی برخی خطوط اینترنتی، سند صحت این رایزنی است ولی باید متذکر شد که این مجموعه در فصل اول تولید‌ش فقط از یکی دو شبکه کابلی پخش می‌شد و در جدول پربیننده‌های تلویزیون در نیمه پایینی جدول آرام گرفته بود.

این سریال درباره گروهی از محصلان یک کالج واقع در بروکلین در ایالت نیویورک امریکا است که می‌کوشند با تماس‌های اینترنتی یا با جست‌وجوهای حضوری همکلاسی‌های سابق خود در دبیرستان را بیابند و همین مسأله آنها را به کشف‌ها و رازهای جدیدی نائل می‌کند. این مفهوم به آرامی توسط سازندگان سریال بسط می‌یابد تا اینکه تبدیل به داستان افرادی می‌شود که با تعقیب چهره‌های مشهور و تقلید از روی زندگی آنان دردسرسازی می‌کنند و چنان عصبی و افراطی می‌شوند که برای همگنان خود نیز در جامعه خطرناک جلوه می‌کنند.

نقطه قوت اصلی «Search Party» در قوای بازیگری گروهی آن و در تجلی کار دسته‌جمعی هنرپیشه‌های مجموعه است و در این ارتباط نام بردن از برخی افراد و بازیگران خاص مانند عالیا شوکت و جان رینولدز الزامی است و همین‌طور باید از جان ارلی و مره دیت هنگر هم یاد کرد که در خنده‌سازی ید طولایی دارند و کله‌پوک‌هایی به‌نظر می‌رسند که برای جلب نظر سایرین از هیچ کاری ابا ندارند. این توفیق‌ها سبب شده سیزون چهارم این مجموعه نیز تهیه گردد و قرار است پخش آن از اوایل پاییز امسال در دستور کار قرار گیرد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *