معرفی سریال/ وفاداری بالا؛ رویاها و اهداف زنانه

سایت بدون – در روزگاری که بازسازی‌ها یا ارائه نسخه‌هایی که یک جمع‌بندی از سریال‌های قبلی به شمار می‌آیند و reboot نامیده می‌شوند بسیار رایج و پرمشتری است «High Fidelity» که محصول کمپانی هولو است، بدون تکیه بر گذشته‌ای خاص شرایط مساعدی را برای خود در امروز و احتمالاً فردا بنا نهاده و از منظر هوادارانش با ارائه تصاویر و تعابیری تازه و جذاب از زندگی‌های کنونی و استفاده اکمل از عنصر موسیقی و سرمایه‌گذاری روی هنرپیشه‌های معروف که اغلب به‌صورت بازیگر میهمان به هر قسمت این سریال وارد می‌شوند، نمره قبولی گرفته است. نقش اصلی را که مربوط به مالک یک مغازه بزرگ فروش سی‌دی‌های موسیقی و زنی به‌نام راب است،

زو کراویتز ایفا کرده و رفتارها و انتخاب‌های عجیب او از دلایل اصلی توفیق این سریال تلقی شده است. بخصوص اگر بدانیم او براساس آنچه در زندگی‌اش روی داده و برخی نیز که مرتبط با ناکامی‌های اوست، یک مجموعه از آهنگ‌های غم‌انگیز و مرتبط با دل‌های شکسته را هم تنظیم و پشت سر هم قرار داده و روانه بازار کرده است. دنیای راب و افراد پیرامون وی البته برخی شیرینی‌ها را هم دارند و شماری از این افراد مصاحبانی هستند که هر فردی از بودن در کنار آنها لذت خواهد برد و یکی از آنها کاراکتری به‌نام اسنارکی چریس است که زنی جوان و با رؤیاها و اهدافی فراوان در صحنه موسیقی است که البته پذیرفته است رسیدن به این اهداف را تا آینده‌ای دورتر به تأخیر بیندازد و توفیقی بسیار سریع را برای خود ممکن و عقلایی نداند. دیگر شخصیت جالب در بین اطرافیان راب، سایمون نام دارد که دوست قدیمی اوست و ما با صدای او و بر اساس نظریات وی دیدگاهی بهتر و کامل‌تر از راب به‌دست می‌آوریم.

شکی نیست که زو کراویتز هم به عنوان بازیگر اصلی و حمل‌کننده کل ماجراها روی دوش خود به‌خوبی توانسته است احساسات این کاراکتر را جلوه‌گر شود و سازندگان این سریال را به اهداف‌شان برساند و هنر ویژه او برقراری ارتباط سریع و موفق با تمامی اطرافیان خود است. یک دستاورد مهم این سریال و سازندگان آن اتخاذ و ارسال پیام‌هایی جدی برای مخاطبان در عین حفظ بافت کمیک و شرایط سرخوش این مجموعه است و یکی از مهم‌ترین این پیام‌ها تأکید بر مسئولیت‌های هر انسانی در ارتباط با جامعه و محل زندگی خود و خلق شادی‌هایی است‌ که بی‌بهره و بی‌ارتباط با شرایط روحی سایرین نباشد و به قیمت غم عظیم دیگران تمام نشود. با این مقدمات و اهداف است که راب و سریال متمرکز بر او به سوی شادکامی و سیزون‌های بعدی تولید آن می‌شتابند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *