منچستر سیتی دندان تیز کرده/سؤال بزرگ: کریستیانو رونالدو می‌رود یا می‌ماند؟


سایت بدون – کریستیانو رونالدو به خواسته خود در ترکیب ثابت یوونتوس مقابل اودینزه قرار نگرفت. به این ترتیب شایعات پیوستن او به منچستر سیتی شدت گرفته است.
قهرمان فصل پیش لیگ برتر به دنبال جذب هری کین از تاتنهام بوده است و کین هم گفته دوست دارد چالش جدیدی را تجربه کند. اما در حال حاضر، مذاکرات بین سیتی و تاتنهام به بن‌بست رسیده و دانیل لوی، رئیس تاتنهام، حاضر نیست از قیمت ۱۵۰ میلیون پوندی برای فروش کین کوتاه بیاید.
اگر اوضاع به این شکل بماند، انتقال کین دست‌کم در تابستان جاری بعید به نظر می‌رسد. در نتیجه، پپ گواردیولا مجبور شده به دنبال بازیکن دیگری باشد و دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا و کریستیانو رونالدو از یوونتوس زیر نظر او هستند.
این فوق ستاره پرتغالی قصد دارد یوونتوس را ترک کند. رئال مادرید، باشگاه سابق او هم به عنوان یک مقصد احتمالی مطرح بوده. اما رونالدو شرایط را بررسی کرده و حاضر نیست به سانتیاگو برنابئو برگردد. او در بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود خبر بازگشتش به رئال را تکذیب کرده است.
برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو در تلویزیون اسپانیا اعلام کرده بود که بازگشت به رئال مادرید جزو گزینه‌های او بوده است، اما کارلو آنچلوتی، مربی رئال هم در شبکه‌های اجتماعی گفت که رونالدو برنمی‌گردد. آنچلوتی در دوره اول حضورش در رئال، دو فصل مربی رونالدو بود. این دو نفر توانستند با رئال به دهمین قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های اروپا برسند و در فینال ۲۰۱۴، اتلتیکو مادرید را در وقت‌های اضافه با نتیجه چهار بر یک شکست دهند. رونالدو در آن بازی یک پنالتی دیرهنگام را گل کرد. آنچلوتی در سال ۲۰۱۵ از رئال اخراج شد.
آینده رونالدو مشخص نیست و این بازیکن ۳۶ساله در بازی با یوونتوس هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت. رونالدو در دقیقه ۶۰ جای آلوارو موراتا را گرفت و در لحظات پایانی بازی، گلی مردود زد. او پس از این گل، با درآوردن پیراهن‌اش خوشحالی کرد و به همین دلیل کارت زرد گرفت. بعد هم گل او با VAR آفساید اعلام شد. بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
در هر صورت، پیوستن رونالدو به سیتی خبر خوبی برای تاتنهام خواهد بود. اگر منچستر سیتی به سراغ خرید رونالدو برود، دیگر خبری از انتقال کین به این باشگاه نخواهد بود.
با این حال، موضع باشگاه یوونتوس متفاوت است. ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس گفته که این بازیکن به او اعلام کرده که قصد دارد در این باشگاه بماند. پاول ندود، معاون باشگاه یوونتوس هم پیش از مسابقه گفت که نیمکت‌نشینی رونالدو تصمیمی دوطرفه بوده است: «کریستیانو در یوونتوس می‌ماند». آلگری هم گفت: «اوضاع او خوب است. من با او پیش از بازی صحبت کردم و به او گفتم که در این بازی نیمکت‌نشین خواهد بود. او آماده بازی بود و هنگامی که به زمین رفت هم این را نشان داد.»
رونالدو چند روز پیش به شایعات نقل و انتقالاتش واکنش تندی نشان داده بود و گفته بود افرادی که در این باره صحبت می‌کنند، احترام او را رعایت نکرده‌اند. او با این حال حاضر نشد بگوید که آینده‌اش در یوونتوس رقم می‌خورد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جا خوردن»

سایت بدون – آدمی که دستپاچه می شود موقعیت خود را فراموش می کند یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *