نبرد جذاب مسی – رونالدو در عربستان/احترام در کنار کلاس جهانی فوتبال

۰۹

کریستیانو رونالدو دو گل زد، یک مشت روی صورتش دریافت کرد و دوستان و رقبای قدیمی خود را بار دیگر دید تا شروع خاصی در عربستان داشته باشد، آن هم در دیداری که نبرد منتخب ستاره‌های شهر ریاض و النصر با تیم پاری‌سن‌ژرمن بود. کریس هنوز رسماً برای النصر به میدان نرفته اما کار خود در عربستان را شروع کرده است.
پریدن، ‌چرخیدن و فرود آمدن و صدای ورزشگاه که فریاد «سیوووو» یعنی شادی مخصوص رونالدو از آنها شنیده می‌شد. این شادی خاص رونالدو احتمالاً از این به بعد بارها در ورزشگاه‌های مختلف در عربستان دیده و شنیده می‌شود. این یکی البته شاید کمی شیرین‌تر بود، چون هم اولین بازی کریستیانو در کشور حاشیه خلیج فارس بود و هم در طرف مقابل او لیونل مسی رقیب دیرینه‌اش قرار داشت.
بازی با نتیجه ۵-۴ به سود تیم اروپایی به پایان رسید. مسی در همان دقیقه سوم گل زد اما رونالدو گل‌های او را بی‌پاسخ نگذاشت و دو بار گلزنی کرد تا نشان دهد کاملاً آماده است. هر دو تیم پر از ستاره بودند و پاری‌سن‌ژرمن هم ترکیب اصلی خود را در زمین گذاشته بود، با این حال نگاه تماشاگران در اکثر دقایق بازی به مسی و رونالدو بود.
 رقابت بین مسی و رونالدو حالا تبدیل به یک رقابت افسانه‌ای شده است. آنها زیاد در مورد یکدیگر حرف نمی‌زنند اما همواره احترامی ورزشی بین آنها برقرار بوده است. دیدن این دو فوتبالیست در بازی دوستانه شهر ریاض در حالی که با لبخند به سمت هم رفته و یکدیگر را قبل از بازی در آغوش گرفتند، تصویری جالب و ماندنی را در دوربین‌ها و خاطرات ثبت کرد. مسی که به‌عنوان قهرمان جهان حالا دست بالاتری نسبت به رقیب خود دارد در دقیقه ۳ گل زد تا نشان دهد همچنان روند خوب خود در جام جهانی را حفظ کرده است. رونالدو دوستان دیگری را هم دید، ‌سرخیو راموس و کیلور ناواس هم‌تیمی‌های سابقش در رئال مادرید و همچنین کیلیان امباپه که همواره از کریس به‌عنوان الگوی خود یاد کرده است. گل اول رونالدو در اثر پنالتی بود که خودش گرفت. در این لحظه برخورد شدید او با کیلور ناواس باعث شد ضربه‌ای به صورتش وارد شود که جای آن تا آخر بازی روی صورتش بود، کریس خودش این پنالتی را گل کرد. روی گل دوم هم یک ضربه سر زیبا زد که به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت آن را با تیزهوشی و سرعت عمل بالا به گل تبدیل کرد.
بعد از بازی نیز مسی و رونالدو هر کدام با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی به یکدیگر ادای احترام کردند. رونالدو نوشت از دیدن دوستان قدیمی خودم خوشحال شدم و عکسی از خود در کنار مسی را منتشر کرد و مسی نیز ویدیوی لحظه خوش و بش کردن با رونالدو را در صفحه اینستاگرام خود گذاشت.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *