نرم افزاری که به لاغرشدن شما کمک کنید

سایت بدون-بدون شک دویدن، کم‌هزینه‌ترین و یکی از موثرترین روش‌های کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام است. حالا اگر هر روز اصولی و با یک برنامه صحیح بدوید زودتر و بهتر نتیجه می‌گیرید.

نرمافزار Couch to 5K حکم یک مربی شخصی را در گوشی یا تبلت اندرویدی شما ایفا خواهد کرد که با ارائه برنامهای منظم و دقیق برای دویدن به شما کمک میکند سطح آمادگی جسمانی خود را افزایش دهید. این نرمافزار کاربردی، نسبت به آمادگی جسمانیتان رکوردهایی برایتان تعیین میکند و باید در عرض مدت مشخصی رکورد خود را به آن زمان برسانید.

همچنین این برنامه با استفاده از مختصات جیپیاس میتواند مسیر فعالیتهایتان را از همه لحاظ بررسی کرده و نموداری جامع از میزان فعالیت و مصرف کالری نیز به شما ارائه کند.

مجموعه تمرینات به کار رفته در نرمافزار Couch to 5K به کاربران خود کمک میکند تا از سطح مبتدی ورزش را شروع کنند و به مرور زمان، تواناییهای خود را در دوندگی و ثبت رکوردهای جدید افزایش دهند. کافی است تنها سه بار در هفته به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با تمرینات این نرمافزار پیش بروید تا شاهد تحولی جدید در سطح آمادگی جسمانی و وزنتان باشید. تمامی برنامههای ورزشی گنجانده شده در این نرم افزار از طریق بهترین مربیان رشته دوومیدانی تنظیم و همین موضوع هم باعث برگزیده شدن Couch to 5K در سال ۲۰۱۲ به عنوان برترین برنامه ورزشی شده است. برخی از امکانات و قابلیتهای آن عبارتند از: دسترسی به مجموعهای بینظیر از برنامههای آموزشی دویدن صحیح، امکان همراهی مربیان مجازی برای افزایش انگیزه در رسیدن به هدف تعیین شده، شنیدن صدای واقعی انسان برای راهنمایی دقیق شما در هر تمرین، ایجاد فهرست موسیقیهای مورد علاقه خود، محاسبه میزان مسافت پیموده شده و سرعت خود و همچنین مشاهده مسیر حرکت با جیپیاس، به اشتراکگذاری میزان پیشرفتهای خود در شبکههای اجتماعی و پشتیبانی از نمودارهای گرافیکی برای مقایسه سرعت و مسافت پیموده شده در طول یک ماه. اگر قصد دارید وزن کم کنید، استفاده از این نرمافزار همراه را به شما توصیه میکنیم.

پریسا اصولی

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *