نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی ؛ روی صحنه می رود

نمایش «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» به کارگردانی سهراب حسینی از اول اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

سایت بدون –این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و بعد از اجراهای متعدد در شهرهای مختلف کشور آمریکا برای نخستین بار با حضور بهنام تشکر در ایران روی صحنه می‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود. طبق برنامه‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزی‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های انجام شده تازه‌ترین نمایش سهراب حسینی از اول اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مردی سوار بر ملخ بر فراز زمین پرواز می‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و عجایبی را که می‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بیند روایت می‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند.»

تشکر که طی این سال‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها نمایش‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های طنز و کمدی را روی صحنه برده است و کارگردانی کرده امسال ترجیح داده کار خود را با بازی تئاتر آغاز کند. او دو سال پیش نمایشنامه‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای از نیل سایمون با عنوان «عاقبت عشاق سینه چاک» را در تماشاخانه پالیز روی صحنه برد. او تاکنون تنها متن‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سایمون را کارگردانی کرده است. «دختر یانکی» هم یکی دیگر از نمایشنامه‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این نویسنده بود که تشکر در سه دوره در سا‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ۹۲، ۹۳ و ۹۵ در سالن‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف به اجرا درآورد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل « درش را تخته کردند»

سایت بدون – در قدیم وقتی می خواستند جایی را پملپ کنند تا مانع رفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *