نمایش فیلم در وسط زیباترین خیابان جهان؛ خوش به حال پاریسی ها!

سایت بدون -سالن روباز در وسط زیباترین خیابان جهان، یعنی شانزه لیزه اقدام به نمایش فیلم می کند.

بنا به تصمیم شهردار پاریس در بزرگترین سالن سرباز اکران فیلم، روز یکشنبه هفت ژوییه ۲۰۱۹ با گنجایش ۱۷۵۰ صندلی یک فیلم به نمایش در می آید. چنین موردی قبلاً در پایتخت های بزرگ جهان اجرا نشده بود که وسط پر رفت و آمدترین و مهمترین خیابان پایتخت سالن نمایش فیلم برپا کنند!

امسال این نمایش بطور رایگان برای پاریسی ها بر پا می شود. پشت سر تماشاگران که وسط خیابان شانزه لیزه شاهد نمایش فیلم خواهند بود، میدان بزرگ کنکورد و روبه روی شان طاق پیروزی قرار دارد که در میدان اتوال واقع است.

در شب هفتم ژوییه که مصادف با یکشنبه است، این خیابان به روی اتوموبیل ها بسته خواهد بود.

ابعاد پرده نمایش نیز ۱۴۴ متر مربع است. چندین موسسه از جمله مرکز ملی سینمای فرانسه با این پروژه همکاری خواهند کرد. سال گذشته این برنامه با نمایش فیلم «ویزیتور» محبوبیت فراوانی به دست آورده بود.

پاریسی ها از حالا تا روز ۲۵ ژوئن فرصت دارند برای انتخاب فیلم محبوب خود رای بدهند و در نهایت فیلم برنده، در این محل به نمایش در خواهد آمد. بنا به گفته کمیته برگزار کننده این نمایش، فیلم مورد نظر با عالیترین کیفت به نمایش در خواهد آمد. البته چنانچه در آن روز باران ببارد، نمایش به زمان دیگری موکول خواهد شد.

از بین فیلمهای پیشنهادی که قرار است تماشاگران به آن رای دهند، می توان به «دوشیزه های روشفورد»  و «چتر های شربورگ» اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *