نگاهی به خریدهای لاپورتا در بازار نقل‌و‌انتقالات/۵ بارسایی جدید


سایت بدون – بارسلونا از نظر اقتصادی دوران سختی را پشت سر می‌گذارد، اما طرفداران از آنها می‌خواهند خریدهای باکیفیتی داشته باشند تا تیم‌شان در فصل بعد برای همه جام‌ها بجنگد.


خوان لاپورتا وعده پروژه جدید و جذابی را به هواداران داده است. او انتظار دارد این پروژه را لیونل مسی به پیش ببرد؛ بازیکنی که قراردادش به‌زودی به پایان می‌رسد.
باشگاه برای اینکه مسی را نگه دارد باید چند حرکت هوشمندانه در بازار نقل‌و‌انتقالات انجام دهد، بدون آنکه دست به مخارج گسترده بزند.
بارسلونا با وجود شرایط مالی‌اش، دارد روی پنج انتقال کار می‌کند که تیمش را برای فصل بعد تقویت کند.

سرخیو آگوئرو
این مهاجم آرژانتینی یکی از اولین خریدهای بارسلوناست. قرارداد او با منچسترسیتی تمام شده و او پیراهن بارسا را خواهد پوشید.
با وجود مصدومیت‌هایی که او داشته و سن بالایش، به نظر می‌رسد بارسلونا با حضور او کیفیت بالاتری در خط حمله خواهد داشت. در حال حاضر تنها مهاجم نوک بارسلونا مارتین برایت‌ویت است.

اریک گارسیا
این مدافع میانی منچسترسیتی هم به‌صورت آزاد به بارسلونا می‌پیوندد. انتقال او به این دلیل زودتر اعلام نشده که بارسلونا منتظر برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

گئورگینیو واینالدوم
این هافبک هلندی با لیورپول خداحافظی کرده و ایجنت او با بارسلونا جلسه‌ای را برگزار کرده است. بسیاری بر این باور بودند انتقال او بستگی به شرایط رونالد کومان در بارسا خواهد داشت، اما به نظر نمی‌رسد اینگونه باشد.

ممفیس دپای
این مهاجم لیون هم به‌صورت آزاد راهی بارسا می‌شود. بارسلونا صرف‌نظر از اینکه آینده کومان چه خواهد شد، او را می‌خواهد.

امرسون
بارسلونا می‌تواند با پرداخت ۹میلیون یورو، این مدافع راست رئال‌بتیس را بخرد و انتظار می‌رود در تابستان این اتفاق بیفتد. این بازیکن از ژانویه ۲۰۱۹ تحت مالکیت مشترک بارسا و بتیس بوده است.

یک مدافع میانی دیگر
بارسلونا به‌دلیل مشکلاتی که در دفاع داشته، یک مدافع میانی دیگر هم می‌خواهد. تنها راه جذب مدافع بزرگی مانند ماتیس دی‌لیخت این است که آنها دست به معاوضه بازیکن بزنند، که در حال حاضر شدنی به نظر نمی‌رسد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *