نیمار تمام گفت و گویش با زنی که مدعی تجاوز به او بود را نشان داد

سایت بدون -نیمار در پاسخ به ادعای تجاوزی به یک زن که در رسانه ها منتشر شده بود ، تمام مکالمه های خود و این زن را در ویدئویی در معرض دیدهمگان قرار داد

بنا به گزارش پلیس «سائو پائولو»، زنی که هویت او فاش نشده، این ستاره ۲۷ ساله فوتبال را به آزار جنسی در هتلی در پاریس متهم کرده است.نیمار در یک ویدئوی هفت دقیقه ای که بر روی اینستاگرام منتشر کرد، این اتهامات را رد کرده و پیغامها و عکسهایی با مضامین جنسی که این زن از طریق «واتس اپ» برایش می فرستاده را به اشتراک گذاشته و گفت:« من همه چیز را به اشتراک می گذارم و کل مکالمه ای که با این زن داشتم،را و این تمام لحظات خصوصی ما است . تجاوز» بار سنگینی دارد و آنچه آن روز بین او و این زن رخ داده است، در چهارچوب روابط عادی دو فرد بوده است. “بسیار بد و غم انگیز است که این را بشنوم زیرا هرکسی که من را می شناسد شخصیت من و شخصیت من را می داند و می داند که من هرگز چنین چیزی را انجام نمی دهم.”این یک دام بود و به پایان رسید این درس برای آینده است. این مسائل نه تنها به من که به خانواده ام آسیب می رساند ، من خوب بزرگ و تربیت شده ام. این یک نقشه برای خراب کردن من بود.

زنی که ادعا می کند مورد آزار جنسی قرار گرفته، می گوید پس از رد و بدل کردن پیامهایی در اینستاگرام، دستیار نیمار برای او بلیت هواپیما از سائو پائولو به پاریس فرستاد.

این زن ادعا می کند نیمار در شبی که با او قرار داشت، به نظر مست می آمد و پس از مدتی رفتارش خشونت آمیز شد و به زور با او رابطه جنسی برقرار کرد.

این زن، دو روز بعد به برزیل بازگشت و شکایتش را به پلیس این کشور ارائه داد.

منبع :مارکا

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *