همه چیز درباره سریالنت فیلکس درباره عشق کریستیانو رونالدو / من جورجینا هستم

و

کریستیانو رونالدو در مستند جدید نت‌فلیکس به دنیا خواهد گفت که چگونه عاشق جورجینا رودریگس شد. رونالدو ۳۶ساله در این مستند می‌گوید در کسری از ثانیه دل به جورجینا باخته. قرار است این مستند درباره زندگی جورجینا باشد و اخیراً تصاویری از آن برای خبرنگاران به نمایش درآمده است. این مستند «من جورجینا هستم» نام دارد و هنوز مشخص نیست چه زمانی عرضه می‌شود.

رودریگس در سال ۲۰۱۲ در شهر بریستول به‌عنوان مستخدم خانواده‌های خارجی کار می‌کرد. او سپس دستیار فروشنده‌های فروشگاه گوچی شد. دستمزد او تنها ۱۰ پوند در ساعت بود که رونالدو در یک فروشگاه در شهر مادرید با او ملاقات کرد. آلوارو دیاز، مدیر سرگرمی نت‌فلیکس اسپانیا درباره جورجینای ۲۷ساله می‌گوید: «او کاملاً روراست است و در مستند می‌پذیرد که زندگی‌اش ناگهان متحول شد. او هیچ چیز نداشت ولی به همه چیز رسید.

مستند «من جورجینا هستم» نشان می‌دهد جورجینا چطور از فروشنده کالاهای گران‌قیمت به مصرف‌کننده آنها تبدیل شد. او یک زن جوان معمولی بود که زندگی‌اش در یک روز از این رو به آن رو شد. او داشت محل کارش را ترک می‌کرد که به عشق زندگی‌اش رسید. کسی هست که چنین رویایی نداشته باشد؟»

دیاز می‌گوید رونالدو هم در این مستند حضور دارد: «همکاری رونالدو با مستند تمام‌عیار است، اما او نقش مکمل را دارد و ما بیشتر می‌بینیم که جورجینا کیست و رابطه‌اش با رونالدو چطور است. این فیلم درباره همه زندگی جورجیناست و تمرکز روی این است که دنیا را از چشم او ببینیم.» رونالدو که چهار فرزند دارد و آلانا مارتینا، دختر سه‌ساله‌اش، از همسر کنونی‌اش است، درباره عشقش به جورجینا صحبت می‌کند: «در کسری از ثانیه اتفاق افتاد. هرگز فکر نمی‌کردم عاشق او شدن تا این حد اتفاق بزرگی باشد. واقعاً انتظارش را نداشتم. جورجینا زنی است که کاملاً عاشقش هستم.»

جورجینا در اولین قسمت این مستند می‌گوید: «من ۲۷ سال دارم و پنج سال پیش زندگی‌ام عوض شد. روزی که با کریستیانو ملاقات کردم، یک پنجشنبه تابستانی بود. داشتم مغازه را ترک می‌کردم که یک مرد خوش‌تیپ با قد حدود دو متر آمد…» او همچنین خود را اینطور معرفی می‌کند: «بسیاری از افراد نام من را می‌دانند اما کمتر کسی می‌داند من کیستم.» قرار نیست پیوستن کریستیانو به منچستریونایتد در این سریال آورده شود و حتی در جریان فیلمبرداری، جورجینا می‌گوید رونالدو یوونتوس را ترک نخواهد کرد. جورجینا در سال ۲۰۱۶ به‌دلیل پاپاراتزی‌ها، شغلش را ترک کرد. او برای ضبط این مستند به شهر خاکا برگشت که در کوه‌های پیرنه واقع است. جورجینا از سه تا ۱۷سالگی را در این شهر گذرانده بود. کریستیانو و خانواده‌اش در حال حاضر در چشایر به‌سر می‌برند. رونالدو در دوره اول حضور در یونایتد، در ۲۹۲ بازی ۱۱۸ گل به ثمر رساند. او در بازی یونایتد با نیوکاسل در هفته آینده پیراهن شماره ۷ را به تن خواهد کرد.

منبع: سان

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *