هم‌نشینی دو روزه کالدرون و برانکو با کاپلو و بنیتس(عکس)

همایش مربیان نخبه باشگاهی و ملی در فوتبال آسیا در شانگهای به پایان رسید.

سایت بدون -چهارمین دوره این همایش که با حضور مربیان تیم های برتر در فوتبال آسیا طی دو روز گذشته در چین برگزار شد، امروز به پایان رسید.  در این همایش تعداد زیادی از مربیان مطرح فوتبال حضور داشتند و زیر نظر جرارد هولیه سرمربی سابق تیم ملی فرانسه و لیورپول به عنوان مدرس کار شان را انجام دادند.


پوستک اوغلو سرمربی تیم ملی استرالیا که در سال ۲۰۱۵ همراه این تیم قهرمان آسیا شد در این نشست حضور یافته بود. همچنین از غرب آسیا برانکو ایوانکوویچ سرمربی نایب قهرمان آسیا در سال گذشته لیگ قهرمانان با پرسپولیس که اکنون در الاهلی عربستان حضور دارد و گابریل کالدرون سرمربی کنونی پرسپولیس به همراه هایمر هالگریمسون که در العربی قطر کار می کند حاضر شدند.


میهمانان ویژه تر این همایش اما رافائل بنیتس، فابیو کاپلو و اسون گوران اریکسون بودند. 


بنیتس که به تازگی هدایت دالیان چین را برعهده گرفته به همراه لوییس گارسیا(پکن رنه)، لی شیائوپنگ (شاندونگ لوننگ تایشان)، برونو جنسیو (پکن سینوبو گوا)، وانگ باوشان (هنان جیانای) و وینت پریرا(شانگهای) از شرق آسیا در این همایش شرکت کردند. 


همچنین کاپلو که چند سال در شرق آسیا کار کرده و اریکسون سرمربی کنونی تیم ملی فیلیپین نیز بودند و تجربیات خود را در اختیار مربیان جوان قرار دادند.


قهرمان رقابت های اقیانوسیه و سرمربی تیم ملی زنان چین و برخی تیم های دیگر نیز در این مراسم حضور یافتند. 


اندی رکسبورگ، مدیر فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حاشیه این مراسم گفت: ما نه تنها از AFC بلکه همه باشگاه ها و مربیانی که حمایت خود را از این رویداد حیاتی ارائه داده اند تشکر می کنیم. در چهار سال گذشته بهترین ذهنها را در فوتبال آسیا بلکه در سطح جهانی نیز جمع کرده ایم.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *