هم شیخ دیاباته و هم میلیچ/خارجی‌های استقلال در آستانه فسخ

خارجی‌های استقلال در آستانه فسخ

شیخ دیاباته و هروویه میلیچ، دو بازیکن خارجی استقلال در آستانه فسخ قرارداد خود با این تیم قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها باشگاه استقلال شرایط مالی چندان خوبی ندارد و مدیران این تیم هنوز مطالبات دو بازیکن خارجی آبی‌ها را پرداخت نکرده‌اند و فرصت چندانی هم برای پرداخت ندارند. هیات مدیره استقلال در ارتباط تلفنی با این دو بازیکن و مدیر برنامه های شان از آنها چند روز مهلت مجدد خواسته که دیاباته و میلیچ ابتدا نپذیرفتند اما در نهایت تا دوشنبه آینده به هیات مدیره استقلال فرصت دادند.

هرویه میلیچ مدافع چپ استقلال تا روز دوشنبه برای پرداخت مطالبات خود به این باشگاه فرصت داده و حاضر به ارائه مهلت بیشتر نیست و در صورت عدم پرداخت مطالبات ۱۰۰ هزار دلاری خود قراردادش را فسخ خواهد کرد. باتوجه به مشکلات متعدد مالی باشگاه استقلال و تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه، مدیران استقلال کار بسیار سختی برای واریز این مبلغ به حساب میلیچ دارند.

در مورد شیخ دیاباته هم در شرایطی که هفته‌های اخیر احمد سعادتمند مدعی شده بود مطالبات او در حال پرداخت است و حتی واریزی به حساب وی به نوبت صورت می گیرد اما این بازیکن تاکنون ۱۰۰ هزار دلار از مطالبات ۴۳۸ هزار دلاری خود را دریافت و باشگاه استقلال را تهدید به فسخ قرارداد کرده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جای پا را محکم کردن»

سایت بدون – آدم ها برای این که درست و مطمئن حرکت کنند باید پای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *