واکنش هافبک استقلال به پیشنهاد پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی با الهلال داریم اما با غیرت ایرانی می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم.

سایت بدون – مهدی مهدی‌پور در خصوص حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: من قرارداد دارم. چیز خاصی نیست و آمدم در مورد برخی مشکلات صحبت کنم.

وی در مورد اینکه آیا دریافتی اش از باشگاه به اندازه کافی بوده، گفت: نه خیلی کم بوده البته مشکل خاصی هم نیست و در موردش صحبت می‌کنیم.

هافبک استقلال در خصوص روند یارگیری این تیم و اینکه آیا می‌تواند به قهرمانی برسد، عنوان کرد: این را کادرفنی بهتر می‌تواند توضیح بدهد. بازیکنانی را که می‌خواهند جذب می‌کنند. مهمترین مساله این است که می‌خواهیم شاکله تیم حفظ شود.

مهدی مور در مورد بازی با الهلال اطهار داشت: بازی خیلی سختی است. دو بازیکن گرفته‌اند که فکر می‌کنم روی هم هزار میلیارد بشود ولی با غیرت ایرانی می توانیم شکستشان بدهیم.

وی در مورد شایعه پیشنهاد پرسپولیس، گفت:  اجازه بدهید در موردش صحبت نکنم. پیشنهاد همیشه هست.

هافبک استقلال در مورد خداحافظی قائدی عنوان کرد: او بازیکن خیلی با کیفیتی است و به ما خیلی کمک کرد. دوست داریم کنارمان باشد اما اگر به صلاحش است که برای پیشرفتش برود، امیدوارم هرجا که هست موفق باشد.

مهدی پور در خصوص اینکه آیا از زمانی که اعتراضاتی داشتند مشکلات استقلال کمتر شده، گفت: اوضاع و مشکلاتی که داشتیم از آن موقع بهتر نشده، فقط فصل تمام شده و اتفاق خاصی نیفتاده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *