سایت بدون -گربهای که با اخمش به ستارهای در فضای مجازی تبدیل شده بود، جان داد. انتشار تصاویر «گربه اخمو» در اینترنت علاوه بر شهرت برای او درآمدزا هم بود. محصولاتی تجاری مانند لباس، تقویم و اسباببازی با تصاویر او تولید میشدند. گربه اخمو که از معروفترین حیوانات خانگی در فضای مجازی بود، فالوئرهای بسیاری در اینستاگرام داشت که چند روز پیش بر اثر عفونت مجاری ادراری مرد.
صاحب گربه اخمو مرگ او را از طریق شبکههای اجتماعی به علاقهمندانش اعلام کرد. صاحب این گربه ماده که درهنگام مرگ هفت ساله بود، در پستی در شبکههای مجازی نوشت: «این گربه با ویژگیهای اخلاقی خاصش، لبخند را بر لب میلیونها انسان در سراسر دنیا نشانده بود.»
اسم واقعی این گربه تاردارسس است. تاردارسس پس از انتشار عکسهایش سال ۲۰۱۲ در اینترنت به محبوبیت رسید.
محبوبیت گربه اخمو برایش درآمدهای زیادی را نیز بههمراه داشت. در سال ۲۰۱۳ شرکتی به نام «گرنید» با قراردادی ۱۵۰هزار دلاری تصمیم گرفت که یک نوشیدنی را با عکس این گربه به فروش برساند.
براساس این قرارداد، شرکت گرنید تنها اجازه داشته عکس گربه اخمو را برای فروش نوشیدنی به اسم «گرامپوچینو» استفاده کند، اما این کمپانی سایر محصولات ازجمله تیشرت و نوعی قهوه را هم تحت نام این گربه فروخته بود.
شرکت «گربه اخمو» سال ۲۰۱۵ به دلیل نقض قرارداد از کمپانی گرنید شکایت کرد. یک دادگاه فدرال در کالیفرنیا این شرکت را به پرداخت ۷۱۰هزار دلار به گربه اخمو محکوم کرد.
این گربه مشهور یک شرکت تجاری به نام خودش داشته است و محصولاتی از قبیل لباس، تقویم و اسباببازی با تصاویر او تولید میشد.گربه اخمو همچنین سفرهای زیادی به کشورهای جهان داشته و در برنامههای مختلف تلویزیونی حضور پیدا کرده بود.