پرداخت حق السکوت و ارتباط با روسیه/دردسرهای جدید دونالد ترامپ

https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/1uTJMHaDrMeZUONr0tWKFmw5wEA=/0x0:1677x934/1200x675/filters:focal(705x333:973x601)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/57711197/RUSSIAN_TIMELINElead_export.1511375066.jpg

سایت بدون -رابرت مولر بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا و تبانی کمپین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با روسیه، فاش کرد که وکیل سابق ترامپ بسیار پیشتر از ۲۰۱۵ با فرد روسی که پیشنهاد «همکاری سیاسی» با کمپین ترامپ و دیدار او با ولادیمیر پوتین را ارایه کرده، ارتباط داشته است. پرونده ثبت‌شده از سوی دادستانان نیویورک و دفتر رابرت مولر، بیانگر ارتباط افشانشده اطرافیان ترامپ با واسطه‌های روس در زمینه اهداف سیاسی و منافع تجاری شخصی او هستند. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، اسنادی که به تازگی در پرونده‌هایی ثبت شده‌اند که مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ و پل مانافورت، مدیر سابق کمپین ترامپ متهمان آنها هستند، افشاگری‌های تازه‌ای را درباره احتمال همکاری کمپین ترامپ با کرملین مطرح می‌کنند.
این اسناد خطر قضائی گرفتاری ترامپ در این تحقیقات را بیش از هر زمان دیگر افزایش داده است؛ اسنادی که  او را به پرداخت غیرقانونی حق‌السکوت متهم می‌کنند و با ادعای او مبنی بر عدم ارتباط با روسیه در تضاد هستند. به دنبال مطرح‌شدن این اتهامات، ترامپ در توییتر خود نوشت: «با گذشت دو‌سال و ثبت میلیون‌ها صفحه از اسناد (و هزینه‌ای بالغ بر ۳۰‌میلیون دلار) هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.»
ترامپ همچنین این تحقیقات را «بسیار یک‌جانبه» توصیف کرده و گفته است: «تا آن‌جا که گزارش‌ها را دیده‌ام و آن‌طور که همه کسانی‌که با آنان صحبت کرده‌ام، گفته‌اند، این تحقیقات به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و این عالی است.»
اسناد ثبت‌شده در این پرونده‌ها شامل اطلاعات مخربی درباره ترامپ هستند که از سوی شاهدانی همچون کوهن ارایه شده که رابطه نزدیکی با او داشته‌اند. مایکل فلن، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ نیز که یکی از متهمان این پرونده است، چنان اطلاعاتی را در اختیار دادستانان گذاشته که مولر از مجازات حبس او صرف‌نظر کرده است. کوهن هفته گذشته اعتراف کرد که درباره اتمام مذاکرات درمورد برج ترامپ در مسکو پس از آغاز ریاست‌جمهوری ترامپ در ژانویه ۲۰۱۶ به کنگره دروغ گفته است و این مذاکرات تا ماه ژوئن ۲۰۱۶ نیز ادامه پیدا کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *