پرسپولیس قید پیگیری شکایت از مجری صداوسیما را زد

سایت بدون – باشگاه پرسپولیس قید پیگیری شکایت از مجری صداوسیما را زد و برای این مجری قرار منع تعقیب صادر شد.

تابستان سال گذشته و بعد از چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر ایران بود که عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه «صبح بخیر» این قهرمانی را با بیان یک لطیفه، هدیه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به پرسپولیس عنوان کرد.

این شوخی برای چند هفته جنجالی و خبرساز بود و واکنش پرسپولیسی‌ها را در پی داشت. باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان جلوگیری از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه شد. سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به خاطر این اظهارنظر دعوت به تلویزیون را قبول نکرد و گفت تا زمان عذرخواهی این مجری، با سازمان صداوسیما همکاری نمی‌کند.

ایجاد هجمه گسترده علیه امیراحمدی، باعث شد این مجری با انتشار یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کند اما پرسپولیسی‌ها خواهان عذرخواهی در همان برنامه «صبح بخیر ایران» شدند. این مجری به جای عذرخواهی در تلویزیون، کاری کرد که خشم بیشتر مسئولان باشگاه پرسپولیس را در پی داشت و در نهایت آنها را مجبور به شکایت کرد.

«خدا همه رفتگان را بیامرزد به خصوص مرحوم گالیله را». این جمله‌ای بود که امیراحمدی در واکنش به درخواست عذرخواهی پرسپولیسی‌ها به کار برد و باعث شد پروسه شکایت این باشگاه از وی حدود یک سال به طول انجامد.

با این حال و بعد از گذشت ماه‌ها، امیراحمدی اعلام کرد دادگاه برای او قرار منع تعقیب صادر کرده و پرونده ختم به خیر شده است. این مجری در برنامه امروز دوشنبه با تشکر از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: قاضی به باشگاه پرسپولیس گفت شما که ادعا دارید باشگاه بزرگی هستید، بعید است که با هر تلنگری ناراحت شوید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *