پسری که باعث می شود رونالدو به او حسادت کند/کریستیانو جونیور

سایت بدون – او آن قدر خوب است که می تواند حتی رکوردهای پدرش را بشکند و کاری که کریستیانو رونالدو به او حسادت کند .

کریستیانو جونیور چندی بعد از انتقال پدرش از رئال مادرید به تورین به تیم جوانان یوونتوس پیوست .او که پیش از این نیز نشان داده بود که او فرزند پدرش است و چقدر در مقابل دروازه خوب است .

رونالدو جونیور از فقط ۲۸ بازی برای یوونتوس زیر ۹ سال ، ۵۸ گل فوق العاده را به ثمر رسانده است و همچنین ۱۸ پاس گل دیگر نیز داشته است – از جمله به ثمر رساندن چهار گل در اولین حضور او برای باشگاه در سال گذشته. .

در حقیقت اکنون کریس در خانه یک رقیب حرفه ای دارد که قصد دارد بازیکنی بهتر از پدر برنده پنج بار توپ طلای خود باشد.

رونالدو سال گذشته در مورد پسرش گفته بود: “امیدوارم که کریس ، پسرم بتواند مانند پدرش باشد. او می گوید که بهتر از من خواهد بود. اما من فکر می کنم این کار دشوار است.”

نگرانی کریس در مورد زندگی تجملاتی است که با آن چه اراده او را ساخته به مراتب متفاوت است . او می خواهد پسرش را با حقایق زندگی آشنا کند برای همین او را به جای برد که در آن متولد شده است یازمانی در آن زندگی می کرده تا با چیزهایی متافات با جایی که رونالدو جونیور در تجملات متولد شده آشناشود

رونالدو به TV1 گفته : “وقتی او جای من را دید ، او نتوانست باور کند که من آنجا زندگی کرده ام.”

“او از من پرسید: اما آیا واقعاً اینجا بوده ای؟” اکنون همه چیز آسان است ، خانه ها ، ماشین و همه چیز. اما برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست بزرگ، نمی توانید فکر کنید همه چیز از آسمان می افتد. ”

منبع :rt

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *