پشت پرده تلاش‌ها برای پیوستن ستاره فرانسوی به رئال مادرید/تیم انتقال پوگبا




منچستریونایتد به قولش وفادار ماند و در برابر تمام تلاش‌های رئال مادرید برای خریدن پل پوگبا مقاومت کرد. کمتر از دو هفته به پایان فرصت نقل و انتقالات باقی مانده و احتمال فروش پوگبا کمتر شده چون شیاطین سرخ نمی‌توانند جانشین او را به تیمشان اضافه کنند. با وجود بی‌میلی ظاهری باشگاه اسپانیایی، لشکر کوچکی از خرابکاران، تلاش می‌کنند مسیر انتقال این ستاره فرانسوی را به مادرید هموار کنند و دیلی میل به «تیم پوگبا» پرداخته است.
 
ماتیاس پوگبا
ماتیاس هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفت: «فلورنتینو پرس هنوز هم می‌تواند کاری کند که برادر من به رئال برود.» اینها البته داغ نگه داشتن روزهای پایانی پنجره تابستانی نقل و انتقالات لیگ اسپانیا است، رسانه‌ها نیاز دارند به پوگبا یا نیمار بپردازند. ماتیاس پیش از این هم نقش خودش را برای تیم پوگبا بازی کرده بود وقتی پذیرفت برای بازی به اسپانیا و تیم دسته چهارمی مانچگو برود. او فوتبال را در تیم جوانان سلتاویگو شروع کرده و حالا در ۲۹ سالگی به اسپانیا برگشته است.
 
فلورنتین پوگبا
برادر دوقلوی ماتیاس هم می‌خواست به اسپانیا برود و در تیم دسته دومی فوئنلابرادا بازی کند. مدیر ورزشی این باشگاه گفت: «او نشان داده کیفیت بازی در این سطح را دارد اما من به عنوان مدیر ورزشی باید او را فراتر از برادر پل پوگبا ببینم و بررسی کنم.» این مدافع میانی در نهایت قرارداد نبست و فعلاً تعداد پوگباها در اسپانیا همان یکی است.
 
مینو رایولا
پوگبا شاید تا حالا بازیکن رئال مادرید شده بود اگر موضوع رابطه سرد میان مدیر برنامه‌هایش و فلورنتینو پرس نبود. رایولا با مادرید سابقه خوبی ندارد. در سال ۲۰۱۵ یک سال قبل از آنکه پوگبا به منچستریونایتد برود، زمزمه‌های رفتنش به اسپانیا به گوش می‌رسید و بارسلونا و رئال مادرید هر دو علاقه‌مند بودند. مربی وقت مادرید، کارلو آنچلوتی علناً از این انتقال استقبال نکرد و ایجنت پوگبا به اکیپ گفت: «مادرید همانطور بازیکن می‌خرد که دیگران حوله حمام و خیلی راحت آن را دور می‌اندازد. ما علاقه‌ای به چنین باشگاهی نداریم.» یک سال قبل، خامس رودریگس به خاطر درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ به مادرید رفت و رایولا گفت: «رئال باشگاهی است که یک بازیکن را فقط به خاطر شش بازی خوب در جام جهانی می‌خرد.» پرس هرگز بازیکن بزرگی از رایولا نخریده و برای همین مادرید هیچ‌وقت کمیسیون قابل توجهی به او نپرداخته. «فوتبال لیکس» مدعی شده رایولا از انتقال پوگبا به منچستریونایتد ۴۱ میلیون پوند گیر آورده.

 زین‌الدین زیدان
در واقع یکی از اعضای این گروه به حساب نمی‌آید اما هیچ‌کس به اندازه مربی رئال مادرید از این انتقال استقبال نمی‌کند. هنوز فصل قبل به پایان نرسیده بود که او نقش خودش را در کمپین انتقال پوگبا به اسپانیا بازی کرد. وقتی در اسفند به نیمکت رئال مادرید برگشت، یکی از خواسته‌های اصلی‌اش از باشگاه علاوه بر ادن آزار، جذب هافبک فرانسوی منچستریونایتد بود. ماه قبل هم خیلی صادقانه گفت: «پوگبا را واقعاً دوست دارم، این موضوع جدیدی نیست. شخصاً او را می‌شناسم، متفاوت است و می‌تواند ویژگی‌های متفاوتی را در اختیار شما بگذارد که بازیکنان معدودی دارند. اگر تجربه‌اش در منچستریونایتد تمام شده و بخواهد جایی برود، چرا به رئال مادرید نیاید؟ پوگبا هافبکی است با توانایی دفاع و حمله، او می‌داند باید در زمین چه کند.» رفتار زیدان با گرت بیل تا حد زیادی بر اساس این ایده بود که یونایتد مثل چند فصل قبل، بال ولزی را می‌خواهد و با مقداری پول و بیل می‌تواند پوگبا را به مادرید بیاورد. قبل از نخستین بازی فصل اما زیدان متفاوتی در برابر رسانه‌ها قرار گرفت: «روی بازی تمرکز دارم و بر این باور هستم که بهترین بازیکنان اینجا هستند. پل بازیکن منچستریونایتد است و باید به آنها احترام بگذاریم. حواس من به بازیکنان خودم است.»
منبع: دیلی میل

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *