پیامی که هت تریک مسی داشت/بازنشستگی؟ بی‌خیال شو لئو!

اوگو سرسو



لیونل مسی مقابل مایورکا هت‌تریک کرد درست چند روز بعد از آنکه در مراسم دریافت ششمین توپ طلا از بازنشستگی حرف زد. فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا سه گل فوق‌العاده زد تا تیمش ۵ بر ۲ پیروز شود و از آن مهم‌تر هیچ نشانه‌ای از بازنشستگی بروز نداد.
سه گل عالی او در این بازی باعث شد در جدول گلزنان هم از کریم بنزما پیش بیفتد. از بخت خوش هواداران فوتبال و بدشانسی رقبا، مسی هر روز که می‌گذرد بهتر و جاافتاده‌تر می‌شود. بعد از بردهای حیاتی مقابل بوروسیادورتموند و اتلتیکومادرید، بارسلونا بالاخره توانست برابر مایورکا روی فوتبالش تمرکز کند. تیم میهمان نتوانست برابر بازی هجومی، سرعتی و هیجان‌انگیز میزبان مقاومت کند، تیم ارنستو والورده شبیه تیم پپ گواردیولا شده بود. دیگر حرفی از MSN نیست و بعد از رفتن نیمار، حالا گریزمان جای ضلع سوم این مثلث را گرفته و در کنار مسی و لوییس سوارس در خط حمله می‌درخشد. تاکفوسا کوبه، بازیکن سابق آکادمی بارسلونا که به صورت قرضی از رئال مادرید به مایورکا آمده توسط هواداران حاضر در نوکمپ هو می‌شد. البته تماشای بازی‌اش لذت‌بخش بود، ضربات ایستگاهی را می‌زد و روی گل دوم میهمان نقش اساسی داشت.
فرنکی دیونگ نشان داد چرا بارسلونا برایش ۷۵ میلیون یورو پول داده. او همیشه یک گزینه است و وقتی راه می‌افتد، متوقف کردنش خیلی سخت می‌شود. او مهره‌ای کلیدی در خط میانی بارسلونا شده. ایوان راکیتیچ هم که در هفته‌های اول فصل بازیکن فراموش شده تیم بود، دل والورده را به دست آورده. بازی‌اش را بهبود بخشیده و هواداران قدر زحماتش را می‌دانند.
منبع: مارکا

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *