پیشنهاد حیرت انگیز بارسلونا به لیونل مسی/عکس

سایت بدون – پیشنهاد رسمی بارسلونا به لیونل مسی ارائه شده و حالا همه در انتظار تصمیم گیری او هستند.

آینده لیونل مسی در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز تکلیف این ستاره محبوب مشخص نشده است. طبق ادعای نشریه اسپورت، خوان لاپورتا در مجموع قراردادی ۱۰ ساله به لیونل مسی ارائه داده است. بر اساس این پیشنهاد لیونل مسی تا دو سال آینده به عنوان بازیکن در بارسلونا بازی کرده و دو سال دیگر راهی اینتر میامی خواهد شد. در واقع آخرین مسی به عنوان بازیکن بارسلونا در فصل ۲۰۲۲-۲۳ انجام خواهد شد.

اما در این دو فصل، لیونل مسی سفیر باشگاه بارسلونا نیز بوده و در واقع همزمان این وظیفه را در کنار حضور در لیگ ایالت متحده انجام خواهد داد. در واقع او به شریک استراتژیک باشگاه تبدیل خواهد شد و پروژه های وزشی این باشگاه را نیز پیش می برد.

در مجموع این چهار سال، باشگاه بارسلونا موظف به پرداخت ۲۴۰ میلیون یورو به ستاره آرژانتینی خود است.  در ادامه و در سال ۲۰۲۵، لیونل مسی دوباره به بارسلونا بازگشته و به مدت پنج سال دیگر و تا سال ۲۰۳۱ دوباره به فعالیت خود به عنوان سفیر باشگاه ادامه خواهد داد. البته طرفین هنوز در مورد دستمزد لیونل مسی در آن شش سال دوم به توافق نرسیده اند و کاپیتان بارسا در حال حاضر خواستار روشن شدن دقیق درآمدش در آن مقطع شده است.

دیروز خوان لاپورتا در کنفرانس خبری خود اگرچه اعلام کرد هنوز توافق حاصل نشده، اما شرایط را مثبت ارزیابی کرد و در نهایت به نظر می رسد این پیشنهاد مورد قبول لیونل مسی قرار خوهد گرفت. قرارداد این بازیکن با باشگاه بارسلونا تمام شده و بهترین گلزن تاریخ این تیم باید به زودی در مورد آینده خود تصمیم گیری بکند.

پیشنهاد حیرت انگیز بارسلونا به لیونل مسی/عکس

۲۵

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *